צ’יז קווייק

זן קנאביס צ'יז קווייק

 THC 19%

צ’יז קווייק (Cheese Quake) הוא זן אינדיקה דומיננטי שנוצר מהכלאת צ’יז (Cheese) עם קוורקל (Querkle). הזן פותח בארה״ב על ידי חברת קנאביס בעלת מוניטין עשיר והתפרסם בעיקר בזכות ארומה וטעם גבינתיים חזקים. למרות שהוא מוגדר כזן אינדיקה, צ’יז קווייק מעודד נמרצות פיזית ואופוריה נעימה אך בד בבד הוא מרגיע את הנפש ועוזר לשמור על מחשבה ממוקדת. בהתאם, הזן מומלץ למתמודדים עם מגוון רחב של התוויות רפואיות והצריכה שלו יכולה להתאים גם בשעות היום. 

השפעה: ממריץ, מרגיע, מצב רוח

טעמים: גבינתי, פירות יער


צ’יז קווייק נוצר על ידי טי ג’י איי סאבקול (TGA Subcool), חברת קנאביס מארה״ב בעלת מוניטין עשיר ומגוון קלאסיקות מתחת לחגורה שלה. ביניהן דיירי קווין (Dairy Queen), ג׳ק דה ריפר (Jack The Ripper), ניין פאונד האמר (9lb Hammer) וזנים רבים נוספים. לשם פיתוח צ’יז קווייק החברה בחרה בשני זני מקור. הראשון היה צ׳יז, צאצא סקאנק #1 (Skunk #1) ותיק שפותח באנגליה. השני היה קוורקל, זן של חברת סאבקול שמתהדר בתפרחות בעלות ניחוח ענבים וטעמי פירות יער מתוקים. השילוב בין תווי הגבינה לפירות היער ניכר בתפרחות צ׳יז קווייק שמאופיינות בנראות, ארומה וטעמים יוצאי דופן.

גבינה וענבים

תפרחות צ׳יז קווייק לא תמיד נראות מפתות במיוחד, אך הארומה שלהן מפצה איפה שהמראה עלול לאכזב. התפרחת מתחלקת לפרחים קטנים המחוברים אחד לשני על ענף מרכזי. הם בעלי דחיסות בינונית במקרה הטוב, אך כיסוי הטריכומות עבה. הצבעוניות נעה בין ירוק דשא חזק לגווני ליים בהירים. הארומה של מהתפרחת מזכירה גבינה איטלקית, אך ניתן לשים לב לתווים מתקתקים של פירות יער שמתחזקים בעיבוד התפרחת. בטעם ניתן לחוש בבירור את השילוב בין תווי הגבינה לתווי הפרי המתוקים. הטרפנים הדומיננטיים בצ׳יז קווייק הם קריופילן, לימונן ויומולין.

אינדיקה לכל היום

צ׳יז קווייק מאופיין בריכוזי THC שנעים סביב 19%. הזן מאופיין כאינדיקה, אך מומלץ לשימוש בכל שעות היום בזכות השפעה היברידית שמעוררת נמרצות בשרירים, מקלה על כאבי מפרקים ותחושת כובד ומעודדת מצב רוח אופורי אך רגוע ומרוכז. בהתאם, צ׳יז קווייק מומלץ ומסייע למטופלים המתמודדים עם כאבי שרירים, דיכאון, חרדות, פוסט טראומה ואפילו הפרעות קשב וריכוז. 


מצאו מוצרי צ’יז קווייק

T24.2%
C0.1%
אינדיקה

חסר במלאי

4.3333333333333 out of 5
299 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן