ג’ק דה ריפר

זן קנאביס ג'ק דה ריפר

 THC 15% – 18%

ג’ק דה ריפר (Jack the Ripper) הוא זן קנאביס בעל אופי סאטיבה דומיננטי שנוצר מהכלאת ספייס קווין (Space Queen) עם ג׳קס קלינר (Jack’s Cleaner). הוא פותח על ידי צוות מגדלים אמריקאי מפורסם. זהו זן זוכה פרסים שנמצא בסיקורים של מגזיני קנאביס שונים עוד מ-2006. התפרחות שלו מתאפיינות במבנה משולש וצבעוניות בהירה. הארומה שעולה מהתפרחת אורנית-הדרית והטעם אורני עם תווים לימוניים. ההשפעה של ג׳ק דה ריפר אנרגטית נמרצת ואופורית ולמרות שאחוז ה-THC שלו יחסית נמוך, הוא נחשב לזן עוצמתי. 

השפעה: ממריץ, אנרגטי, אופורי

טעמים: הדרי, אורני, מתוק


ג׳ק דה ריפר נוצר על ידי טי ג’י איי סאבקול (TGA Subcool), מפתחי הזנים שאחראים גם על דיירי קווין (Dairy Queen), ניין פאונד האמר (Nine Pound Hammer) וקלאסיקות רבות נוספות. את ג׳ק דה ריפר עם יצרו מהכלאה של זכר ספייס קווין שכונה ספייס דוד (Space Dude) עם נקבת ג׳קס קלינר שהם רצו לייצר ממנה זרעים – וטוב שעשו כך. ג׳ק דה ריפר זכה בלא מעט תהילה בשנות האלפיים. הזן זכה ועדיין זוכה בתחרויות קנאביס, האחרונה שביניהן ב-2017. בנוסף, בשנת 2006 הזן זכה להיכנס לרשימת עשרת הזנים הטובים בעולם על ידי מגזין בינלאומי מוביל. גם היום מגדלים ומומחי קנאביס עדיין מכנים את ג׳ק דה ריפר בתור ״ההייז הלימוני הכי מהיר שקיים״, והוא זוכה לפופולריות רבה.

אורן ולימון

תפרחות ג’ק דה ריפר מתאפיינות במבנה משולש וקטן בעל צבעוניות ירוקה עם שני גוונים; האחד מזכיר מרווה בהירה והשני בגוון דשא עוצמתי. התפרחת מעלה ארומה הדרית מתוקה עם תווי אורן שמשתלטים על ההצגה לאחר העיבוד. הטעם שמאפיין אותו גם כן לימוני ומתקתק עם סיומת אורנית נעימה. חוויית הצריכה חלקה ומתאימה גם למטופלים וצרכנים חדשים. הטרפנים הנפוצים בג’ק דה ריפר הם פינן, לינלול ולימונן

ממריץ ואנרגטי

ג’ק דה ריפר מתאפיין בריכוז THC הנע בין 15% ל-18%. ביחס לזנים עתירי THC נפוצים אחרים, מדובר בריכוז מתון שהופך את ג’ק דה ריפר לבחירה מומלצת למטופלים חדשים וצרכנים מתנסים או ארעיים. הזן מתאים לצריכה בשעות היום הודות לאופי ההשפעה הממריץ והאנרגטי שלו. מיד לאחר הצריכה ניתן לחוש בתפיסת צבעים מחודדת יותר, במצב רוח מרומם ובמוכנות לנוע. הזן מומלץ במיוחד למתמודדים עם תשישות כרונית, דיכאון, בעיות קשב וריכוז. יש הממליצים עליו לטיפול בחרדות ולחצים עודפים, אך לזנים בעלי השפעה ממריצה תיתכן השפעה שלילית על המתמודדים עם סימפטומים דומים. 


מצאו מוצרי ג’ק דה ריפר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן