סקאנק #1

זן סקאנק קנאביס היבריד

THC 15%-22%

היבריד

סקאנק #1 (Skunk #1) הוא זן בעל אופי היבריד שנוצר מהכלאת אינדיקה אפגנית שתי סאטיבות מפורסמות מאמריקה הלטינית: אקפולקו גולד (Acapulco Gold) וקולומביאן גולד (Colombian Gold). למרות שפותח תחילה בקליפורניה, זהו גנוטיפ ההיבריד היציב הראשון בעולם הקנאביס ההולנדי. הוא נבחר להוות זן מקור של אינספור גנטיקות מאז שיצא לאור בשנות השבעים המאוחרות. הגנטיקה מפורסמת ונקראה לאחר הארומה החריפה והעוצמתית שהיא מפיקה המתלווה גם לחוויית טעם ייחודית וחזקה במיוחד. סקאנק #1 הוא כאמור זן היבריד, והוא מפיק השפעה עם תווים האופייניים לזני אינדיקה וסאטיבה בד בבד. 

השפעה: מצב רוח, מקל בחילות

טעמים: חריף, מתוק, טרופי


סקאנק #1 מחבר בין האינדיקה האפגנית המסורתית לזני הסאטיבה המפורסמים ביותר מאמריקה הלטינית. הזן נוצר על ידי צוות מגדלים קטן מאזור המפרץ בקליפורניה (The Bay Area), אך את מרבית התהילה נהוג לזקוף למגדל בשם סאם דה סקאנק מן (Sam The Skunkman). סאם גילה את הזן הייחודי שנוצר בהכלאת קולומביאן גולד לאפגני ושמר בגינתו צמח כזה, אך הגנוטיפ היה מאוד לא יציב. כשסאם התקבל בשלב מאוחר יותר לצוות מגדלים בשם סייקרד סידס (Sacred Seeds), מגדל מהצוות הוסיף לתערובת גם את אקפולקו גולד. תוספת זו ייצבה את הגנוטיפ ואיפשרה לסאם לייצר קילוגרמים של זרעי סקאנק איתם עבר להולנד בשנת 1982. 

טרופי, חריף ומתוק

סקאנק #1 נקרא כך (Skunk = בואש) לאחר הארומה והטעם העוצמתיים שהגנטיקה מפורסמת בהם. סקאנק #1 מפיק פרופיל טרפנים עם דומיננטיות מאוד גבוהה של מירסן (מעל 60% לעתים) ואחוזים לא מבוטלים של פינן, לימונן, טרפינולן וקריופילן. הזן מדיף ארומה עוצמתית במיוחד שניתן לתאר כמתוקה עם גוף וסיומת בעלי תווים חריפים, הדריים וטרופיים מתחלפים. הטעם שניתן לחוש משאיפת תפרחות סקאנק #1 באידוי או בעישון גם כן עוצמתי, חריף ומתקתק עם אופי טרופי בעל תווים הדריים. קבוצת הטרפנים האופיינית לסקאנק מתאדה בטמפ׳ שבין 130 – 186 מעלות צלזיוס. היא מספקת מגוון סגולות רפואיות, במיוחד לקיבה, למערכת העיכול ולוויסות המצב הרגשי.

מרגיע ומעודד

סקאנק הוא זן בעל אופי היבריד וריכוז THC נוח הנע בין 15% – 22% ומתאים בקלות למטופלים חדשים ומנוסים כאחד. הגנטיקה מייצרת אפקט עוצמתי המשלב השפעות סאטיבה ואינדיקה יחדיו; הוא מרגיע את הנפש, מאט את קצב המחשבה ומרפה את טונוס השרירים אך עם זאת מעודד ומרומם את מצב הרוח. הזן מספק אפקט מקל על בחילות והוא משכך כאבים יעיל במיוחד. סקאנק #1 יהווה תפרחת מתאימה למתמודדים מדיכאון, בחילות וכאבים. 


מצאו מוצרי סקאנק #1

T21%
C0.1%
אינדיקה

חסר במלאי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן