סאוור אפל

זן קנאביס סאוור אפל

 THC 20% – 22%

סאוור אפל (Sour Apple) הוא זן בעל אופי אינדיקה דומיננטי שנוצר מהכלאת סאוור דיזל (Sour Diesel) עם סינדרלה 99 (Cinderella 99). שלמרות שסאוור אפל מזוהה כזן אינדיקה, ואף מסייע עם בעיות שינה, הוא נוצר משני זנים בעלי אופי סאטיבה דומיננטי. התפרחת שלו מוארכת בעלת גוון בהיר וארומה הדרית-טרופית המזכירה תפוח ירוק. הטעם גם כן הדרי-טרופי, חמצמץ אך מתוק ומזכיר תפוח, או מאפה תפוחים. בנוסף לחוויית טעם מעניינת, הזן גם מתאפיין בהשפעה עוצמתית. סאוור אפל משרה רוגע עמוק ומצב רוח אופורי נעים. ככל שהשפעתו מתקדמת ניכר ששהוא משרה גם עייפות קלה שיכולה לסייע להירדמות או שמירה על שינה יציבה.

השפעה: מרגיע, משכך כאב, שינה

טעמים: הדרי, טרופי, אדמתי


סאוור אפל נוצר על ידי טופ שלף סידס (Top Shelf Seeds) הנקראים היום טופ שלף אליט (Top Shelf Elite) לאחר מיזוג עם בנק זרעים נוסף איתו נהגו לעבוד במשותף. טופ שלף אליט מתמחים בפיתוח זנים חדשניים לשוק הקנאביס בארה״ב, וסאוור אפל הוא דוגמה מעולה לאחת היצירות שלהם. הוא נוצר מהכלאה של סאוור דיזל עם סינדרלה 99, כלומר – שני זנים בעלי אופי סאטיבה אנרגטי במיוחד. אולם מעניין לשים לב שסאוור אפל דווקא משווק כזן אינדיקה דומיננטי שאף מסייע להירדמות ושמירה על שינה יציבה. בנוסף, סאוור דיזל וסינדרלה 99 שניהם מפיקים תפרחות שבולטות בעיקר בניחוחות חריפים וטעמים אדמתיים עשירים. בניגוד אליהם, תפרחת סאוור אפל מאופיינת בארומטיות פירותית ונעימה. 

תפוח ירוק

תפרחות סאוור אפל מגיעות בצבע ירוק ליים בהיר עם מעט נקודות כתומות בגוון ענברי. בנוסף, התפרחת בדרך כלל צומחת בצורת חרוט ומפגינה דחיסות קלה בלבד. הארומה שעולה ממנה הדרית עם תווים טרופיים שמעצבים נוכחות המזכירה תפוח ירוק. הטעם דומה וגם כן מזכיר תפוח ירוק, אך ניכרת סיומת בעלת תווים אדמתיים חזקים ואופי מעושן יותר. הטרפנים הדומיננטיים בסאוור אפל הם לימונן, מירסן, קריופילן, לינלול, פינן וטרפינאול.

משכך ומרגיע

סאוור אפל מפיק ריכוז THC שנע בין 20% ל-22%. למרות זני המקור האנרגטיים שלו, סאוור אפל משווק דווקא כאינדיקה ומומלץ לשימוש בשעות הערב. הזן משרה השפעה מרגיעה שמעודדת מצב רוח שמח ונינוח, אך היא גם משככת כאבים ביעילות, מעודדת תיאבון מוגבר ומסייעת בהירדמות מהירה ושמירה על שינה איכותית. סאוור אפל מומלץ למתמודדים עם דיכאון, חרדות, בעיות שינה, כאבים כרוניים ותסמיני תיאבון מופחת. 


מצאו מוצרי סאוור אפל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן