סאוור דיזל

זן סאוור דיזל קנאביס סאטיבה

THC 21%-25%

סאטיבה

סאוור דיזל (Sour Diesel) הוא זן בעל אופי סאטיבה דומיננטי ומחזיק מקום של כבוד בהיכל התהילה של גנטיקות הקנאביס של שנות ה-80 וה-90. הזן פותח ככל הנראה מהצלבה של כמדוג 91 (Chemdawg 91) וסופר סקאנק (Super Skunk), אך אין לכך תיעוד רשמי. הגנטיקה התפרסמה בעיקר בזכות ארומת הדיזל החריפה שתפרחותיה מדיפות, הארומה שבזכותה הזן קיבל את שמו האייקוני. הטעם שמתלווה לניחוח דומה – בעל נוכחות דומיננטית של דיזל ותווים חריפים נוספים. לסאוור דיזל השפעה מנטלית נעימה המגבירה את קצב המחשבה ומרוממת את מצב הרוח, בנוסף לתחושת רוגע נעימה בטונוס השרירים. 

השפעה:  מצב רוח, אופוריה, אנרגטי

טעמים:  דיזל, חריף, הדרי


למרות שאין תיעוד רשמי ומדויק בנוגע לזהות המפתח המקורי וזני המקור בהם השתמש, יש קונצנזוס; סאוור דיזל פותח בתחילת שנות ה-90 על ידי מגדל מניו יורק שמכונה איי ג׳יי (AJ), או אסהול ג׳ו (Asshole Joe). במהלך טיול שג׳ו עשה באמסטרדם הוא רכש זרעי סופר סקאנק, גנטיקה קלאסית שמצליבה סקאנק #1 (Skunk #1) עם אינדיקה אפגנית. מהזרעים שהנביט ג׳ו גדל זכר שהפרה נקבת כמדוג 91 שהייתה בגינה שלו. השילוב הוליד את סאוור דיזל, גנטיקה בעלת אופי סאטיבה דומיננטי וניחוח חריף ובולט לא פחות. חוקרי קנאביס חשפו עוד גרסאות למתכון שהוליד את הגנטיקה; היסטוריוני קנאביס מסויימים טוענים כי ג׳ו השתמש גם בנורת׳רן לייטס (Northern Lights) לפיתוח. מחנה אחר טוען כי סאוור דיזל הוא פשוט פנוטיפ של זן קודם הנקרא דיזל (Diesel), או לחלופין של כמדוג 91. אך היום אין זה משנה מי הם זני המקור – סאוור דיזל כבר הגיע למעמד אייקוני בארכיון גנטיקות הקנאביס. הזן מהווה את אחד הזנים הפופולריים  ביותר שיצאו מהחוף המזרחי של ארה״ב, ובעולם בכלל. 

דיזל הדרי

פרופיל הטרפנים שאחראי לארומה הנצחית של סאוור דיזל ולטעם החריף המתלווה אליה מגיע מדומיננטיות של: קריופילן, לימונן, מירסן, פינן, לינלול, טרפינאול וולנסין. התפרחת, כמו ששמה יכול לרמז מפיצה ניחוח חריף ועוצמתי המזכיר דלק. עיבוד שלה מעצים את הניחוח הזה אך שולח לאוויר גם תווים אדמתיים עם גוון מתקתק. עישון או אידוי של הזן מגלה חוויית טעם חריפה, עם מעט תווים הדריים – אדמתיים לגיוון. הטעם נשאר בחלל הפה זמן רב לאחר הנשיפה, וכדאי להתכונן מראש אם דיסקרטיות היא בראש מעיניכם.

מרומם בעדינות

סאוור דיזל מפורסם בריכוז THC סטנדרטי שיספק גם משתמשים מנוסים – בין 21% – 25%. ריכוזי ה-CBD ושאר הקנבינואידים המשניים בו אפסיים, לעומת זאת. הוא מפורסם באפקט מרומם שישפר את המצב הרוח, ישרה אופוריה קלה ויקל על פעילות מוחית ותפקוד מנטלי. סאוור דיזל גם מפיג לחצים ומקל על טונוס השרירים, אך הזן אינו מעייף והוא מומלץ לשימוש בשעות היום. הגנטיקה מתאימה במיוחד למתמודדים עם דיכאון, חרדות, כאבים וקלים ואובדן תיאבון.


מצאו מוצרי סאוור דיזל

חסר במלאי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן