סינדרלה 99

זן סינדרלה 99 קנאביס סאטיבה

THC 20%-22%

סאטיבה

סינדרלה 99 (Cinderella 99) הוא זן קנאביס בעל אופי סאטיבה דומיננטי שפותח מהכלאת ג׳ק הרר (Jack Herer) עם זן מסתורי נוסף. זן קנאביס ותיק זה נוצר עוד בסוף שנות ה-90, אך הוא עדיין גדל ומשווק על ידי יצרני ובתי ממכר קנאביס ברחבי העולם. תפרחות סינדרלה 99 מאופיינות בחוויית צריכה ארומטית ניכרת עם טעם עשיר ומורכב במיוחד המאופיין בנוכחות חריפה ומתוקה. הזן מפורסם בהשפעה מרגיעה מרוממת מצב רוח אופורי וממוקד. הוא מתאים גם לשיכוך מיגרנות וכאבים כרוניים קלים עד בינוניים.

השפעה: מרגיע, מצב רוח, משכך כאב

טעמים: חריף, מתוק


סינדרלה 99 נוצר על ידי מיסטר סול (Mr. Soul), מגדל קנאביס ותיק, מומחה גנטיקות והיזם שעומד מאחורי בראת׳רס גרים סידס (Brothers Grimm Seeds) בקולורדו, ארה״ב. מיסטר סול מספר שב-1996 הוא נסע לאמסטרדם לרכוש זרעים של גנטיקות שונות, כמו שמגדלים רבים נהגו לעשות בזמנו. הוא ביקר בחנות של סנסי סידס (Sensi Seeds) ורכש תפרחות ג’ק הרר בהן מצא מספר זרעים המעידים שהצמח ככל הנראה הופרה מזכר לא ידוע בחממות של החברה. מיסטר סול לא ציפה ליותר מדי מהזרעים האלו בגלל היעדר תהליכי סלקציה מתאימים, אבל הוא בכל זאת גידל אותם ולמרבה הפתעתו התבדה. הגנטיקה שיצאה הכילה פרופיל השפעות ואופי ארומות וטעמים ייחודיים. לא לקח זמן רב וסינדרלה 99 הפך לזן הדגל של החברה שלו. 

מורכב – חריף, מתוק ועשיר

לתפרחות סינדרלה 99 ארומה עשירה עם אופי חריף שהולך ומתעדן לאט לאט, ומקבץ טעמים המרכז את כל תווי הניחוח לחוויה אחת. הניחוח של התפרחת אדמתי – אורני וחריף תחילה, אך לאחר עיבוד ניתן לחוש בריח מתוק המזכיר לבנדר. הטעם מרכז את זר התווים האלה לחוויית צריכה חריפה עם סיומת מתוקה ופרחונית. סינדרלה 99 מאופיין בדרך כלל בריכוז טרפנים עשיר שמתבטא בדומיננטיות של לינלול, קריופילן, פינן ויומולין.

מרגיע ומשכך

סינדרלה 99 מפיק ריכוז THC שנע בדרך כלל בין 20% – 22%. זהו זן קנאביס עוצמתי עם השפעה חזקה שמתאימה בעיקר למטופלים מנוסים. בדומה לג׳ק הרר, גם סינדרלה 99 מוגדר כבעל אופי סאטיבה ומומלץ ליהנות ממנו בשעות היום. חובבי הזן מדווחים כי עישון או אידוי תפרחות סינדרלה 99 ישרה תוך רבע שעה תחושת קלילות בגוף, ירומם מצב רוח אופורי, יפיג חרדות, יעזור להתרכז ולהתמקד ואפילו יקל על כאבים ויעזור עם בחילות. סינדרלה 99 מתאים במיוחד למטופלים המתמודדים עם חרדות, דיכאון, מיגרנות וכאבים כרוניים קלים עד בינוניים.


מצאו מוצרי סינדרלה 99

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן