לאס וגאס למון סקאנק

זן קנאביס לאס וגאס למון סקאנק

THC 20% – 22%

לאס וגאס למון סקאנק (Las Vegas Lemon Skunk) הוא זן קנאביס בעל אופי סאטיבה דומיננטי שמהווה פנוטיפ של סקאנק #1 (Skunk #1) המפורסם. מומחי קנאביס מספרים כי למרות השם, הזן פותח תחילה בכלל בקליפורניה. בנוסף, מסתבר שלאס וגאס למון סקאנק הוא זן המקור למגוון זנים הולנדיים פופולריים שהתפרסמו בזכות ארומה וטעם לימוניים. כמוהם, גם לאס וגאס למון סקאנק מפיק תפרחות המדיפות ארומה ומפיקות זר טעמים הדריים-אדמתיים המזכירים לימון. הזן מומלץ לשימוש בעיקר בשעות היום בזכות האופי הממריץ והאנרגטי של ההשפעה שלו. בנוסף לפרץ האנרגטיות האופייני לו, לאס וגאס למון סקאנק גם מרומם מצב אופורי שמקל על התפקוד ומעודד חשיבה יצירתית וחיובית.

השפעה: אנרגטי, אופורי, מצב רוח

טעמים: הדרי, אדמתי


לאס וגאס למון סקאנק הוא זן די מסתורי, אך הבקיאים בדבר יודעים שהוא אחראי למגוון זנים הולנדיים פופולריים שהתפרסמו בזכות השפעה ממריצה ותווים לימוניים המאפיינים את הארומה והטעם שלהם. יחד עם זאת, הסיפור שלו מתחיל בכלל בקליפורניה, איפה שמגדל קנאביס המכונה למון מן (Lemon Man) רכש סקאנק #1 אותו התחיל לטפח בשנות ה-80 בלאס וגאס שבארה״ב. לאחר כעשרים וחמש שנים הזן התגלה על ידי אריאן רוקסם (Arjan Roxam), אחד המגדלים הראשיים בחברת הקנאביס ההולנדית גרין האוס (Green House).

אריאן הכליא אותו עם סופר סילבר הייז (Super Silver Haze) מפורסם שהחברה פיתחה, וכך נוצר לו סופר למון הייז (Super Lemon Haze). בשלב זה גם המתחרה של גרין האוס, די אן איי ג׳נטיקס (DNA Genetics) רצו חתיכה מהעוגה, והשתמשו בזן לפיתוח גרסת למון סקאנק (Lemon Skunk) משלהם. מאז, מגוון מגדלים המחפשים טעמים וארומות לימוניות בתפרחות שלהם משתמשים בזן לפיתוח זנים משלהם.

מצע לימוני

תפרחות לאס וגאס למון סקאנק מאופיינות במבנה גושי ונפוח עם בסיס רחב וקצוות מחודדים. מקבצי התפרחת מורכבים מתפרחות קטנות יותר, מוארכות ובעלות עלווה בצורת טיפה המכסה את הקצוות שלה, תופעה זו מכונה לעתים ״זנב עקרב״. הארומה ההדרית שעולה מהתפרחת דומיננטית לאין שיעור, אך ניתן לחוש גם תווים אדמתיים ומעט חריפים שניכרים בעיקר לאחר עיבוד ובטעם. הטרפנים הדומיננטיים בלאס וגאס למון סקאנק הם לימונן, מירסן וטרפינולן.

מרומם ואנרגטי

לאס וגאס למון סקאנק מתאפיין בריכוז THC הנע בין 20% ל-22%. הזן מתאים בעיקר לשימוש בשעות היום בזכות אופי ההשפעה הממריץ שעלול להפריע להירדמות ולשמירה על שינה טובה. לאס וגאס למון סקאנק מעודד מצב רוח טוב ואופורי המקל על מחשבה יצירתית, תקשורת ותפקודים נפשיים, פיזיים ונוירולוגיים. הזן מומלץ למתמודדים עם דיכאון, הפרעות קשב וריכוז, תשישות כרונית, כאבים כרוניים ובעיות שרירים. יחד עם זאת, מטופלים המתמודדים עם פוסט טראומה וחרדות עלולים למצוא את ההשפעה של הזן על קצב המחשבה חזקה מדי עבורם.


מצאו מוצרי לאס וגאס למון סקאנק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן