סופר סילבר הייז

סופר סילבר הייז קנאביס סאטיבה

THC 19%-24%

סאטיבה

סופר סילבר הייז (Super Silver Haze) הוא זן בעל אופי סאטיבה דומיננטי. הוא נולד בשנות ה-90 מהצלבת אוריג׳ינל הייז (Original Haze) עם נורת׳רן לייטס (Northern Lights) וסקאנק #1 (Skunk #1). הזן הוכתר כמלך זני הסאטיבה של שנות ה-90, וקשה למצוא בית ממכר קנאביס מסביב לעולם שלא מציע את הזן או צאצא מסוים שלו. הגנטיקה ידועה בטעם בלעדי המורכב מנוכחות חריפה והדרית  של ריחות וטעמים המזכירים פלפל ולימון. סופר סילבר הייז מייצר אפקט אנרגטי ממריץ שמרומם ביעילות את מצב הרוח, מסיר חרדות ומגביר יצירתיות ומחשבה.  

השפעה: מעורר, יצירתיות

טעמים: חריף, הדרי


סופר סילבר הייז הוא בן טיפוחם של נוויל שונמייקר (Nevil Schoenmaker) ושנטיבאבא (Shantibaba), שניים ממפתחי הזנים ההולנדים המפורסמים ביותר של סוף המאה הקודמת. זוג מפתחי הגנטיקות רצה לפתח גנטיקת סאטיבה עוצמתית שתתאים לרוח התקופה. כדי לבצע את המשימה הם השתמשו במגוון גנטיקות הולנדיות מפורסמות, חלקן אינדיקות. זני המקור הם: אוריג׳ינל הייז – גנטיקת סאטיבה פירותית קלאסית, סקאנק – היבריד חריף, ונורת׳רן לייטס – אינדיקת הדגל של נוויל. הזן פותח עוד בשנות ה-90 אך ממשיך את מסלול ההשבחה הגנטית שלו בבנק הזרעים של מיסטר נייס (Mr. Nice Seedbank) גם כיום. 

פלפל הדרי

סופר סילבר הייז ידוע בחוויית טעם וארומה הדרית חזקה עם נגיעת אורנים המדגישה תווי פלפל חריפים. הזן מפורסם בפרופיל טרפנים המפורסם בדומיננטיות של, מירסן, קריופילן, לימונן, פינןלינלול וטרפינולן. הניחוח של הזן חריף והדרי, ומורכב מאופי המזכיר את משפחת גנטיקות הסקאנק אך עם תווים גבינתיים. הטעם גם כן – חריף והדרי, אך מזכיר יותר לימון ופלפל לעומת הארומה הגבינתית.

סאטיבה מדליקה

סופר סילבר הייז הוא זן קנאביס פופולרי עם נוכחות גלובלית בבתי ממכר לקנאביס רפואי ולמטרות פנאי. מדובר בזן עתיר THC המפיק בין 19% – 24% של הקנבינואיד הפסיכואקטיבי המפורסם. הזן ידוע באופי סאטיבה אנרגטי שממריץ ביעילות ניכרת את יכולת המחשבה והיצירתיות ומשרה אפקט גופני מרגיע. הזן מומלץ לשימוש במיוחד לשעות היום ומסייע להתמודד עם בעיות מצב רוח, חרדות, דיכאון, מיגרנות ובחילות. מטופלים גם מעידים כי הגנטיקה יעילה בסיוע לכאבים כרוניים.


מצאו מוצרי סופר סילבר הייז

T21.9%
C0.1%
סאטיבה
51% הנחה
51%-

חסר במלאי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן