או לה לה

זן קנאביס או לה לה

THC 20%

או לה לה (Ooh La La) הוא זן קנאביס בעל אופי היברידי שנוצר מהכלאת וודינג קייק (Wedding Cake) עם לונדון פאונד קייק (London Pound Cake). הזן נוצר משיתוף פעולה מעניין בין להקת היפ הופ אמריקאית ללמונייד (Lemonade), חברת הבת הייחודית של קוקיז (Cookies). או לה לה מתאפיין בתפרחת צבעונית וקשיחה ובארומה אדמתית חריפה-מתוקה. הטעמים לעומת זאת מתוקים, טרופיים ובעלי סיומת מיוחדת. השפעתו מומלצת בעיקר בזכות היכולת שלה להשרות רוגע, לעודד מצב רוח אופורי ולהרפות את השרירים והגוף. 

השפעה: מרגיע, אופוריה, מרפה שרירים

טעמים: אדמתי, חריף, וניל, טרופי


או לה לה נוצר במקור על ידי למונייד, חברת הבת של תאגיד הקנאביס הבינלאומי קוקיז. למונייד מתרכזת בדרך כלל בפיתוח זני קנאביס מרוממים ובעלי פרופילי טרפנים הדריים במיוחד, אך או לה לה הוא אחת מהיצירות יוצאות הדופן של החברה. הפיתוח של הזן נוצר בשיתוף ראן דה ג׳ולס (Run The Jewels), הרכב היפ הופ אמריקאי וחובב קנאביס שמקדש דווקא זני אינדיקה ואת הרוגע שהם משרים. כדי לייצר זן שיעניק השפעה מרגיעה אך יבטא בבירור את החותם המיוחד של למונייד, החברה פיתחה היבריד בעל השפעה מעודדת ומרגיעה שמפיק תפרחות צבעוניות המעניקות חוויית צריכה יוצאת דופן.

חריף ומיוחד

או לה לה מפיק תפרחות בעלות מבנה עגלגל וקשיח. התפרחת והעלווה המקיפה אותה מתאפיינים בצבעוניות ירוקה כהה וסגולה שיכולה להגיע גם לגווני חציל שחרחרים. התפרחות מעלות ארומה אדמתית חריפה-מתקתקה המזכירה עוגת תבלינים טרייה עם תווי וניל בולטים.

הטעם מכיל תווים שונים שמתחברים לארומה רק בנוכחות האדמתית הדומיננטית, אך הוא מבליט טעמי פירות טרופיים מתוקים וחותם בסיומת המזכירה תה ירוק או קפה. הטרפנים הדומיננטיים באו לה לה הם קריופילן, לימונן ומירסן.

מעודד אך מרגיע

או לה לה מפיק ריכוז THC הנע סביב 20%. למרות שהוא משווק לעתים כאינדיקה, הזן המקורי נחשב היבריד והוא מתאים לשימוש בשעות היום והערב. השפעתו אופורית שמרוממת מצב רוח אופורי ומשרה רוגע נפשי ופיזי. מצד אחד היא מרגיע לחצים, דאגות או חרדות ומצד שני מרפה לאט לאט את טונוס השרירים. או לה לה מתאים למתמודדים עם כאבי שרירים, חרדות ודיכאון.


מצאו מוצרי או לה לה

C0.1%
אינדיקה
T18%

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן