לונדון פאונד קייק

זן קנאביס לונדון פאונד קייק

THC 20% – 29%

לונדון פאונד קייק הוא זן אינדיקה דומיננטי שנוצר מהכלאת סאנסט שרבט (Sunset Sherbet) עם זן אינדיקה לא ידוע. למרות השם הבריטי לונדון פאונד קייק בכלל פותח בספרד. לונדון פאונד קייק אמנם מסווג כזן אינדיקה ומפיק ריכוזי THC גבוהים למדי, אך הוא לא יגרום לכם להירדם בקלות. השפעתו מרגיעה, מפקסת את המחשבה ובמקביל מרפה את השרירים ברחבי הגוף. לונדון פאונד קייק מפיק תפרחות בגוון ירוק ברושי כהה וכמעט שחרחר המאופיינות במבנה מוארך בעל בליטות. הארומה שלהן מאופיינת בנוכחות הדרית עם רקע אורני בעל נגיעות אדמתיות והטעם מכיל תווים הדריים פירותיים וסיומת וניל נעימה. 

השפעה: מרפה שרירים, מרגיע, מרכז

טעמים: הדרי, אורני, אדמה, פירות יער, וניל


לונדון פאונד קייק (London Pound Cake) נוצר על ידי הביווייט סידס (Heavyweight Seeds), חברת קנאביס מספרד שאחראית כבר על מספר זנים מוצלחים ו״עוגתיים״ כמו למון צ׳יזקייק (Lemon Cheese Cake), סטרוברי קייק (Strawberry Cake). כדי לפתח את לונדון פאונד קייק, הביווייט הצליבו בין הקלאסיקה האמריקאית של חברת קוקיז (Cookies) – סאנסט שרבט (Sunset Sherbet) לזן אינדיקה לא ידוע. למעשה, תפקידו של זן האינדיקה הנוסף בהכלאה לא היה משמעותי יתר על המידה. ונראה שלונדון פאונד קייק ירש הרבה מאפיינים מגנטיקת המקור האמריקאית שלו, הן מבחינת מאפייני התפרחת והן ברמת ההשפעה. 

מיקס פירותי אדמתי

לונדון פאונד קייק מפיק תפרחות בגוון ירוק ברושי כהה ואף שחרחר במקרים מסוימים. התפרחת מאופיינת בדחיסות בינונית ובצורת חרוט מוארכת עם בסיס רחב וקצוות מחודדים. תפרחות הזן מעלות ארומה מורכבת המשלבת תווי הדר לימוניים או פירות יער חמוצים שמתנשאים מעל ניחוח אורני-אדמתי ומורכב יותר. הטעמים גם כן מדגישים את נוכחות ההדר הלימונית ועוטפים אותה בתווי פירות יער עם סיומת וניל. הטרפנים הדומיננטיים בלונדון פאונד קייק הם לימונן, פינן וקריופילן

מרגיע וממקד

לונדון פאונד קייק מפיק בין 20% ל-29% THC. זהו זן עתיר THC עוצמתי שיכול להפגין ריכוזים גבוהים המתאימים למטופלים וצרכנים מנוסים בלבד. למרות זאת ולמרות הסיווג שלו כזן אינדיקה דומיננטי, לונדון פאונד קייק לא נוטה להרדים את הנהנים ממנו מהר מאוד. השפעתו מרגיעה, משרה נינוחות ומרפה את השרירים בכל רחבי הגוף, אך ממקדת ואוספת את המחשבה. הזן מתאים בעיקר למתמודדים עם כאבי שרירים, חרדות, לחצים, דיכאון והפרעות קשב וריכוז. 


מצאו מוצרי לונדון פאונד קייק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן