וודינג קייק

וודינג קייק קנאביס

THC 16%-25%

אינדיקה

וודינג קייק (Wedding Cake) הוא זן אמריקאי עם אופי אינדיקה דומיננטי שפותח מהכלאת צ׳רי פאי (Cherry Pie) עם גירל סקאוט קוקיז (Girl Scout Cookies). הזן גם נקרא בירת׳דיי קייק (Birthday Cake) או טריינגל מינטס (Triangle Mints), ובקנדה הוא נקרא פינק קוקיז (Pink Cookies). למרות שמו, הטעם שלו בעיקר אדמתי ובעל חמיצות גבינתית. 

השפעה: מצב רוח, מרגיע

טעמים: אדמתי, גבינתי, וניל


וודינג קייק אולי נולד בארצות הברית אך יש לו גנטיקה אפריקאית דומיננטית בגבעולים. הזן נוצר מהכלאת גנטיקת צ׳רי פאי עם גירל סקאוט קוקיז. צ׳רי פאי הוא התוצר ההיברידי הטעים של הכלאת גראנדדדי פרפל (Granddaddy Purple) עם דורבן פויזן (Durban Poison), הסאטיבה האפריקאית המפורסמת. גירל סקאוט קוקיז גם הוא צאצא של דורבן פויזן, אך זן המקור השני במקרה שלו הוא או ג׳י קוש (OG Kush). פיתוח הוודינג קייק נעשה על ידי סיד ג׳אנקי ג׳נטיקס (Seed Junky Genetics) מקליפורניה, וגרסתם המקורית לזן משווקת כרגע בייחורים בלבד.

גבינה אדמתית ומתוקה

וודינג קייק מפיק פרופיל טרפנים המביע דומיננטיות של לימונן, מירסן, טרפינולן, קריופילן ופינן. התערובת מייצרת ארומת אדמה גבינתית עם אופי חזק ובולט עם רמזים קלים של תווי הדרים עדינים. תווי האדמה הגבינתיים מתחזקים בעיבוד התפרחת ואף מתווספים אליהם ניחוחות חריפים ואורניים, ולבסוף אפילו סיומת מתקתקה של וניל. חוויית העישון והאידוי עוצמתיות ומורגשות בסינוסים, הטעם מתוק ומזכיר וניל קרמי.

אינדיקה מועשרת

וודינג קייק מפיק פרופיל קנבינואידי עם ריכוזי THC משתנים שיכולים לנוע בין 25% – 16% ובערך 1% CBG, מה שמבטיח תועלת אנטי מיקרוביאלית מוגברת. הזן משרה אפקט אינדיקה מרגיע שמעלה מצב רוח טוב, מקל על יצירתיות ומשכך כאבים. ככל השעות עוברות העייפות תתגבר לאט לאט, וההשפעה תהפוך למנמנמת ומרדימה בפרק האחרון שלה. הוא מתאים למטופלים מנוסים ולחדשים כאחד, אולם השפעתו עולה מהר ומחזיקה זמן רב.


מצאו מוצרי וודינג קייק

31%-
4.2777777777778 out of 5
198 
היבריד
T20.4%
C0.1%
היבריד

חסר במלאי

11%-

חסר במלאי

4 out of 5
160 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן