צ’רי ג’אם

זן קנאביס צ'רי ג'אם

 THC 21% – 25%

צ׳רי ג׳אם (Cherry Jam) הוא זן קנאביס בעל אופי אינדיקה דומיננטי שנוצר מהכלאת פרפל פאנץ׳ (Purple Punch) עם איי קיי 47 (AK47). הזן נולד, גדל והתפתח בשוק הקנאביס הרפואי בקנדה, אך כיום הוא נפוץ מסביב לעולם והסיבות לכך ברורות; התפרחת שלו נאה, ריחנית, טעימה ונוחה לאחסון ועיבוד. הארומה והטעמים שעולים מתפרחות צ׳רי ג׳אם מזכירים פירות יער עם נגיעה של קינמון. ההשפעה משרה רוגע מנטלי ונפשי עמוק שמתלווה לרפיון כללי בטונוס השרירים.

השפעה: מרגיע, מרפה שרירים

טעמים: פירות יער, טרופי, מתוק


שוק הקנאביס הרפואי בקנדה אוהב זנים דובדבניים; החל מצ׳רי איילנד (Cherry Island) של סבן (Seven) דרך צ׳רי פאנץ׳ (Cherry Punch) שמשווק על ידי בלאק מרקט (BLKMKT) ועד צ׳רי ג׳אם של ווגנרס (Wagners). צ׳רי ג׳אם פותח מהכלאת איי קיי 47 עם פרפל פאנץ׳. אלו אותם זני מקור כמו אלה של צ׳רי פאנץ׳. איי קיי 47 הוא זן סאטיבה דומיננטי שנוצר מהכלאת זני מקור מארבע מדינות שונות מסביב לעולם. פרפל פאנץ׳ לעומתו הוא זן אינדיקה שנוצר על ידי מגדלים מסתוריים. פרפל פאנץ׳ למעשה שימש כזן מקור של שלושת הזנים הנ״ל, כנראה בזכות הנטייה של התפרחות שלו להפיץ ארומה וטעמי פירות יער מתוקים שמזכירים דובדבן. 

ריבת דובדבן

תפרחות צ׳רי ג׳אם מאופיינות במבנה אליפטי חלק וקשיח בעל צבעוניות רב-גונית המשלבת מספר גוונים של ירוק וסגול. למרות שווגנרס נוהגים לעשות טרימינג במכונות, התפרחת מלוטשת למשעי וניכר שעברה גם גימור ידני. הארומה שעולה מן התפרחת מזכירה דובדבן או פירות יער מתוקים עם חמיצות עדינה ונגיעת פלפל אדמתית. נוכחות הדובדבן הדומיננטית ניכרת גם בטעם ואף מתלווים אליה תווים טרופיים מתוקים, אך כאן ניתן כבר להרגיש תווי מרפה או קינמון חריף. הטרפנים הדומיננטיים בצ׳רי ג׳אם הם מירסן, פינן, קריופילן ולימונן.

שלווה עמוקה

צ׳רי ג׳אם מפיק בין 21% ל-25% THC. זהו ריכוז גבוה המתאים למטופלים וצרכני קנאביס מנוסים המעוניינים בתפרחת בעלת אפקט פסיכואקטיבי ניכר. למרות שהזן מוגדר כאינדיקה, מפתחי הזן מעידים שהוא היברידי בהשפעתו. צ׳רי ג׳אם משרה שלווה עמוקה המתבטאת במצב הרוח ובחוסן המנטלי הניכר לאחר צריכתו. אל שלווה זו מתלווה גם רפיון כללי בטונוס השרירים שמסייע לשכך כאבים קלים. בהתאם, הזן מומלץ למתמודדים עם כאבי שרירים, כאבים כרוניים, לחץ עודף, הפרעות מצב רוח, דיכאון ופוסט טראומה.


מצאו מוצרי צ’רי ג’אם

T21.1%
C0.1%
אינדיקה
9%-

חסר במלאי

3.8333333333333 out of 5
245 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן