איי קיי 47

איי קיי 47 קנאביס

THC 18%-20%

סאטיבה

איי קיי 47 (AK47) הוא זן סאטיבה דומיננטי שנולד ב-1992 וזכה מאז ב-27 גביעי קנאביס שונים מסביב לעולם, האחרון היה ב-2018. הוא שחקן המפתח בצוות של סיריוס סידס (Serious Seeds), מפתחי זנים ומשווקי זרעים הולנדיים שאחראים להצלחות גנטיות רבות בתעשיית הקנאביס. התפרחת מדיפה ארומה חמוצה עם תווים מתוקים ולעתים גם חריפים וטעם חמוץ ופירותי, שהולם את הניחוחות המתוארים. טיפוח ממושך בנה תרכובת קנבינואידים יציבה המספקת אפקט שכלי מרומם ומגביר יצירתיות, אולם ההשפעה הגופנית מרגיעה ואפילו יכולה לעייף.

השפעה: מצב רוח, מקל בחילות

טעמים: לימוני, מתוק


איי קיי 47 הוא זן סאטיבה דומיננטי עם שורשים פראיים המגיעים לארבעה קצוות שונים של הגלובוס. זני המקור שלו הם אינדיקה אפגנית ושלושה זני סאטיבה, אחד מקולומביה, אחד ממקסיקו והאחרון מתאילנד. כולם זנים מקומיים שבודדו לראשונה בשנות ה-70. איי קיי 47 עצמו נולד ב-1992 בפיתוח של סיריוס סידס ההולנדים. הזן הפך לפרויקט המצליח ביותר של החברה והביא לה 27 פרסי גביע קנאביס מהולנד, ארגנטינה וקנדה בין 1999 ל-2018, והיד עוד נטויה.

חמוץ-מתוק

איי קיי 47 מפורסם בארומה חמוצה, מתוקה ולעתים אפשר לזהות מעט תווים מתובלים. הניחוח החמוץ הדרי, מזכיר לימון-ליים בעוד הריח המתוק פירותי. התווים המתובלים צמחיים וברושיים. הטעמים שמפיק איי קיי 47 הולמים את הארומה וממשיכים אותה כשהתווים הפירותיים מקבלים לפתע דומיננטיות מעל הטעם ההדרי החמצמץ. הטרפנים הדומיננטיים בגנטיקה בד״כ יהיו מירסן, יומולין וקריופילן.

סאטיבה לישיבה

איי קיי 47 מפורסם בהשפעה יחסית מתונה בהשוואה לגנטיקות סאטיבה עם ריכוז THC הנע סביב 20%. הוא משפר מצב רוח ומגביר יצירתיות, מרגיע את הגוף, מונע מצבי בחילה ועוזר בהתמודדות עם כאבים כרוניים. עם זאת, בשונה מסאטיבות אחרות מומלץ למצבי ישיבה יותר מאשר לקראת פעילות. יש מטופלים המדווחים שהזן אף מדביק אותם לספה.

הכי סיריוס שיש

איי קיי 47 הוא המוצר הכי מצליח של סיריוס סידס, מפתחים ההולנדים האחראים על גנטיקות אגדיות. ביניהן באבל גאם (Bubble Gum), קאלי מיסט (Kali Mist) ווייט ראשן (White Russian). למרות השם האלים, הגנטיקה מפיקה השפעה מרגיעה שמרוממת מצב רוח, מתניעה את מנועי היצירה ומשרה עייפות נעימה. התפרחת מפורסמת בארומת הדרים חמוצה מתוקה ובטעם מיוחד המשלב חמיצות הדרית, עם מתיקות פירותית ולעתים אף מגלה תווים חריפים. 


מצאו מוצרי איי קיי 47

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן