מאסטר קוש

זן מאסטר קוש קנאביס אינדיקה

THC 18-20%

אינדיקה

מאסטר קוש (Master Kush) הוא זן קנאביס בעל אופי אינדיקה דומיננטי שנוצר באמסטרדם מהכלאת הינדו קוש (Hindu Kush) עם סקאנק (Skunk). הוא אחד מהזנים האהובים ביותר על המוזיקאי חובב הקנאביס סנופ דוג. למאסטר קוש ניחוח ארומטי במיוחד של תווי אורן ואדמה חריפים עם נגיעות מתוקות המזכירות פירות יער. השפעתו מרגיעה במיוחד, מעוררת מחשבה יצירתית המתחלפת בתחושת עייפות.

השפעה: מרגיע, יצירתיות, שינה

טעמים: חריף, אדמתי, אורני


מאסטר קוש נקרא תחילה היי רייז (High Rise), אך עם הזמן התקבע לו הכינוי המעיד על משפחת הזנים ממנה הגיע. הגנטיקה נוצרה מהצלבת הינדו קוש וסקאנק ע״י נירוונה סידס (Nirvana Seeds), חברת קנאביס ותיקה מדרום אמסטרדם שמייצרת זרעים עוד מ-1980. את מאסטר קוש הם יצרו בתחילת שנות ה-90, ומיד לאחר מכן הוא זכה בשני פרסי גביע קנאביס בשנים 92 ו-93. הגנטיקה זו למעשה משמרת סטייה גנטית נדירה: הוא אחד מזני הקנאביס היחידים בעולם שמציגים את מבנה הכרומוזומים הייחודי המכונה טטרפלואידיה. כלומר, במקום ארבעה כרומוזומים בכל בתא, יש לו שמונה. עם זאת, עדיין לא ידוע איך, ואם בכלל זה משפיע האפקטיביות וחוויית הצריכה שלו.

אדמתי, אורני וחריף

מאסטר קוש מפורסם בטעמים וארומות חריפים של תווי אדמה ואורן גסים המקבלים עידון קליל בלבד מנגיעה מתוקה המזכירה פירות יער. הארומה של הפרחים אדמתית ועדינה, אך בעיבוד התפרחת עולים לאוויר תווים חריפים של אורן ומסתכמים בנגיעת פירות יער קלילה. הטעמים דומים ואף חזקים יותר, והסיומת המתוקה מקבלת גם טוויסט הדרי עדין. הטרפנים הדומיננטיים ביותר במאסטר קוש הם מירסן, פינן, קריופילן ולימונן.

מרגיע, יצירתי ומנמנם

מאסטר קוש מומלץ בעיקר לשעות הערב המאוחרות והלילה, והוא מפורסם בריכוזי THC די גבוהים: בין 18% ל-20%. כלומר הוא מתאים בעיקר לצרכנים המנוסים עם זנים עתירי THC. הזן מפורסם בהשפעה משככת כאב שמרגיעה חרדות, מעודדת חשיבה יצירתית ומרוממת תחושת אופוריה קלה. מאסטר קוש מומלץ במיוחד למתמודדים עם בעיות שינה, כאבים כרוניים, דיכאון וחרדות.


מצאו מוצרי מאסטר קוש

T23.9%
C0.1%
אינדיקה
28% הנחה
28%-

חסר במלאי

3.5 out of 5
179 
אינדיקה
T23.3%
C0.1%

חסר במלאי

4 out of 5
159 
T20.7%
C0.1%
אינדיקה

חסר במלאי

One thought on “מאסטר קוש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן