גוסט או ג׳י

זן גוסט או ג'י קנאביס אינדיקה

THC 21%-24%

אינדיקה

גוסט או ג׳י (Ghost OG) הוא זן בעל אופי אינדיקה דומיננטי. הוא פנוטיפ צבעוני יותר וטעים יותר של הזן או ג׳י קוש (OG Kush) ושל אינדיקה אפגנית מפורסמת. הוא ידוע בתפרחות מרשימות בעלות קשת צבעים עשירה של גווני ירוק בהיר, צהוב ולעתים אף סגול. לתפרחות טעם וארומה הדריים נעימים עם תווים חריפים האופיינים לגנטיקות קוש. גוסט או ג׳י ידוע באחוז THC גבוה ובמקבץ השפעות מרגיע, משכך כאבים, מרפה שרירים ומנמנם.

השפעה: מרגיע, מצב רוח, משכך כאב, שינה

טעמים: הדרי, חריף


את גנטיקת גוסט או ג׳י המקורית משווקת משתלת קנאביס בקליפורניה הנקראת דארק הארט נרסרי (Dark Heart Nursery). החברה מספקת ייחורים וזרעים של הזנים שלה לתעשיית הקנאביס החוקי בקליפורניה. למרות זאת, הגנטיקה הראשונית של גוסט או ג’י פותחה על ידי מגדל מפורסם מארה”ב שמכונה אורגון קיד (ORGNKID). את הגנטיקה הראשונית הוא מסר למגדל בשם גוסט, חבר נוסף בקהילת המגדלים בה פעל, שעל שמו, גם נקרא הזן. אורגון קיד גם אחראי בין היתר גם על בננה או ג’י (Banana OG) ועל סקאנק טנג’רין (Skunk Tangerine), גנטיקת המקור של טנג’י (Tangie) המפורסם. אורגון קיד התמחה בגנטיקות או ג’י, והפנוטיפ גוסט הצליח להבליט השפעות, צבעים וטעמים ייחודיים מזני המקור שהפכו לנפוצים ומוכרים מאוד בשנים האחרונות. פרויקט הפיתוח הזה הוליד זן המבטא את מיטב המאפיינים של זני הקוש והגנטיקות האפגניות, ואף מוסיף עליהן.

ליים או ג׳י

לתפרחות גוסט או ג׳י ארומה הדרית חזקה עם נוכחות לימונית המתלווה גם לתווים החריפים הנפוצים בגנטיקות קוש, ובאו ג׳י בפרט. הטעמים דומים; בשאיפה ניתן מיד לחוש בטעמי לימון-ליים הדריים, עדינים אך בולטים שמקבלים ליווי של חריפות עדינה. הוא מציג פרופיל טרפנים עם דומיננטיות של מירסן, לימונן, קריופילן, לינלול, יומולין ופינן.

 

אופורי ומשחרר

גוסט או ג׳י מפורסם בריכוז THC שנע בד״כ בין 21% – 24%. זהו ריכוז גבוה שמתאים בעיקר למטופלים מנוסים. צרכני קנאביס מתחילים מעידים כי הזן מנמנם אותם בעוצמה, כך שלעיתים הם לא מספיקים ליהנות מהאפקט הרפואי הטמון בו. הוא מתאים בעיקר לשעות הערב המאוחרות ולקראת שינה. הוא מפורסמת בהשפעה המשרה אפקט אופורי המעלה את מצב הרוח, מרגיע את הנפש ואת טונוס השרירים, משכך כאבים ולאט לאט מעייף ומרדים. גוסט או ג׳י מומלץ במיוחד למתמודדים עם פוסט טראומה, דיכאון, חרדות, כאבים כרוניים ובעיות שינה. 


מצאו מוצרי גוסט או ג׳י

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן