הזמנת משלוח קנאביס רפואי

הזמנת משלוח קנאביס רפואי

משלוחי קנאביס רפואי בישראל: איך, איפה ומתי?

בתי מרקחת רבים בישראל החלו לבצע שירות משלוח קנאביס רפואי לבית המטופל. שירות זה חוסך את הצורך לעמוד בתור או להתרוצץ כדי לחפש מלאי בבתי מרקחת שוניםמי עושה משלוח קנאביס, ומה צריך לדעת לפני שמזמינים? כל המידע לפניכם.

עדכון אחרון: 19.9.2021

האם ידעתם שקיימת האפשרות לקבל את הזמנת הקנאביס החודשית שלכם במשלוח עד הבית? בתי מרקחת רבים מציעים לשלח את הקנאביס הרפואי הנקוב במרשם שלכם עד אליכם. כך ניתן לחסוך את הדרך וההמתנה בתור שבמקרים רבים עשויה להיות ארוכה ומתישה.

עבור חלק מהמטופלים האפשרות לאסוף את הקנאביס שלהם מדי חודש אינה זמינה: אם בגלל המרחק מבית מרקחת מאושר למכירת מוצרי קנאביס או עקב עומסים ומכסות חלוקה מוגבלות.

מי מבצע משלוח קנאביס רפואי?

השירות מתבצע על ידי חברות בלדרות או שינוע פנימי של בית המרקחת והוא כפוף לאישורי משרד הבריאות והרוקחות המחוזית. ניתן לראות את רשימת בתי המרקחת באזור העסקים באתר ולסנן לפי סוג השירות בבית המרקחת.

מה צריך לדעת לפני הזמנת משלוח קנאביס?

כתובת אספקה

על פי הוראות משרד הבריאות (נוהל 153), מסירת קנאביס רפואי תהיה לכתובת הרשומה ברישיון או במרשם בלבד. מומלץ לבקש מהרופא/מרפאה להוסיף כתובת נוספת לרישיון והמרשם – על מנת לאפשר קבלת המשלוח במיקום נוסף (עבודה למשל).

מיופה כוח / משנע

חשוב לדעת: מיופה כוח לא יכול לקבל את משלוח הקנאביס במקום המטופל הרשום ברישיון. חברות השינוע כפופות לנהלי משרד הבריאות ומקפידות על כך, כדי להימנע מאי נעימות וודאו שמי שרשום כמטופל יוכל לקבל את משלוח הקנאביס.

מועדי אספקה

מועדי האספקה של המשלוחים נקבעים על ידי חברות השילוח בהתאם לאזור בו אתם ממוקמים. לאחר ביצוע ההזמנה מקבלים מחברת השילוח הודעה עם צפי לטווח שעות האספקה.

ניתן לעדכן את השעות במידה ולא תוכלו לקבל את המשלוח במועד שנקבע עבורכם. לרוב, זמני האספקה עומדים על עד 2 ימי עסקים אך בחלק מהאזורים ניתן לקבל משלוח מהיום למחר ואפילו מהיום להיום.

עלות משלוח

עלות המשלוח ללקוחות עומדת כיום על כ-30 ₪ בממוצע. חלק מבתי המרקחת מציעים משלוח חינם בהזמנה מעל סכום הזמנה או כמות אריזות. בקנאליסט המשלוח חינם בכל הזמנה מעל 1000 ₪ ללא קשר לבית המרקחת ממנו תסופק ההזמנה.

משלוח קנאביס לאילת

משלוח קנאביס רפואי לאילת מתבצע פעמיים בחודש בתאריכים מוגדרים. מומלץ להתעדכן עם שירות הלקוחות של קנאליסט על מועד המשלוח הקרוב לאילת.

משלוח קנאביס רפואי בקנאליסט

ניתן לבצע באתר קנאליסט הזמנת קנאביס רפואי במשלוח 24 שעות ביממה, הטיפול בהזמנה מתבצע בשעות הפעילות של בתי המרקחת. כל מוצרי קנאביס הזמינים באתר זמינים למשלוח עד הבית למעט אם מצוין אחרת.

להזמנת משלוח קנאביס רפואי בקנאליסט לחצו כאן

שימו ❤️ מסירת המוצרים מתבצעת ע”י חברות מאושרות מטעם משרד הבריאות לשינוע קנאביס רפואי ברכבים מקוררים ומבוקרי טמפרטורה.

3 thoughts on “הזמנת משלוח קנאביס רפואי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן