קריטיקל קוש

זן קריטיקל קוש קנאביס אינדיקה

THC 16%-24%

אינדיקה

קריטיקל קוש (Critical Kush) הוא זן אינדיקה דומיננטי שנוצר על ידי בארניס פארם מהכלאת או ג’י קוש (OG Kush) עם קריטיקל מאס (Critical Mass). הגנטיקה מפיקה תפרחת דחוסה בצבע ירוק דשא חזק ובגודל בינוני או גדול. קריטיקל קוש מפורסם בהשפעה מרגיעה מאוד שמשככת כאבים ביעילות ומכווינה את הנהנים ממנו לספה או למיטה ככל שהיא מתקדמת. פרחי קריטיקל קוש מדיפים ארומה אדמתית אורנית עם נגיעות הדר, וטעם עוצמתי מאוד של אורנים ותווי אדמה חריפים. 

השפעה: משכך כאב, מרגיע, שינה

טעמים: אדמתי, אורני, הדרי


קריטיקל קוש הוא זן קנאביס שנוצר על ידי בארניס פארם (Barney’s Farm), בית הגידול ורשת הקופי שופס האמסטרדמית הוותיקה. בארניס פארם יצרו בין היתר גם את הזן אל אס די (LSD), ליברטי הייז (Liberty Haze) וקלאסיקות רבות נוספות. פיתוח הגנטיקה כלל הכלאה מדויקת בין שני זני על: או ג’י קוש, אגדה אמריקאית על זמנית עם מקורות מסתוריים, וקריטיקל מאס – גנטיקה הולנדית קלאסית מבית גידול חלוצי. ההצלבה הבליטה את המאפיינים המנמנמים והמשככים המפורסמים למקורות האפגניים של הגנטיקה, אך עטפה זאת בתפרחת עם נוכחות אדמתית-אורנית מעניינת מאוד.

אדמת אורנים והדר

הזן מפורסם בתפרחות דחוסות המדיפות ארומה אדמתית חזקה המרמזת על תווים אורניים חריפים שמתחזקים לאחר עיבוד הפרחים. הטעם שניתן לחוש בעישון או באידוי קריטיקל קוש הוא אדמתי – אורני, חריף ועוצמתי מאוד. למרות הנוכחות האורנית והאדמתית – הזן מאופיין בפרופיל טרפנים עם דומיננטיות של מירסן, לימונן, יומולין ולינלול, ורק אז קריופילן ופינן בריכוזים די נמוכים. עם זאת, קריופילן ופינן ידועים באפקט המעורר והמפכח שלהם, וריכוז גבוה שלהם כנראה היה משפיע על האפקט המנמנם של קריטיקל קוש.

שיר ערש משכך

קריטיקל קוש מאופיין בריכוז THC נוח המתאים לחדשים וותיקים כאחד; 24%-16% בממוצע. עם זאת, גם מטופלים וותיקים מדווחים כי התפרחות מפיקות תחושות מנמנמות במהירות, ואף מחזקות ומייצבות את השינה. קריטיקל קוש מתחיל את האפקט שלו עם תחושת רוגע נפשי שממשיכה לרפיון בטונוס השרירים שמשכך כאבים בינוניים וחזקים וככל שההשפעה מתקדמת יהפוך לעייפות. זן קנאביס זה מומלץ לשימוש בשעות הערב למתמודדים עם כאבים כרוניים ובעיות שינה.


מצאו מוצרי קריטיקל קוש

T23.3%
C0.1%
אינדיקה
35% הנחה
35%-

חסר במלאי

3.25 out of 5
129 
אינדיקה
T22.4%
C0.1%
אינדיקה
48% הנחה
48%-

חסר במלאי

4 out of 5
149 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן