פורבידן פרוט

זן פורבידן פרוט קנאביס אינדיקה

THC 25-26%

אינדיקה

פורבידן פרוט (Forbidden Fruit) הוא זן בעל אופי אינדיקה דומיננטי שנוצר מהכלאת צ’רי פאי (Cherry Pie) וטנג׳י (Tangie). למרות שהגיע ממקור מסתורי, הוא צבר פופולריות גבוהה מסביב לעולם. השפעתו מרגיעה, מרדימה ומעודדת תיאבון מוגבר, ומתאימה לשימוש בשעות הערב והלילה. לתפרחות שלו ארומה וטעם אורניים-הדריים עם נוכחות ניכרת של דובדבן. 

השפעה: מרגיע, שינה, מעודד תיאבון

טעמים: מתוק, פירות יער, אורני, הדרי


המפתחים המקוריים של גנטיקת פורבידן פרוט נשארו מאחורי הקלעים, אך הזן עצמו מככב מסביב לעולם, בפרט באירופה וארצות הברית. למרות אופי האינדיקה המובהק של הזן, הגנטיקה פותחה מהכלאה של זני סאטיבה בעיקר. זן המקור הראשון שנבחר לפיתוח הוא טנג׳י – זן סאטיבה הדרי מקליפורניה שנוצר מהכלאת קליפורניה אורנג׳ (California Orange) וסקאנק (Skunk). זן המקור השני שנבחר הוא צ׳רי פאי – סאטיבה פירותית שנוצרה מדורבן פויזן (Durban Poison) וגרנדדי פרפל (Granddaddy Purple) – זן האינדיקה היחיד במשפחה. ההכלאה בין שני הזנים יצרה גנטיקה פירותית בעלת אופי השפעה מנמנם ומרגיעה.

סוכריה פירותית

תפרחות פורבידן פרוט עגולות עם צבעוניות שנעה בין ירוק בהיר לסגול עמוק. הן קשיחות ומעלות ניחוח מתוק וחזק של פירות יער ודובדבן. במהלך העיבוד עולים גם תווי הדר ואורן המוסיפים לארומה עומק אך לא פוגעות בנועם שהיא מייצרת. לפורבידן פרוט טעם מתוק שמזכיר דובדבן עם תווים עדינים של הדר ואורן. הטרפנים הדומיננטיים לזן זה הם לימונן, מירסן, קריופילן, לינלול ופינן.

מרגיע ומרדים

פורבידן פרוט מפורסם ביחס THC גבוה שנע בין 25% ל-26%. זהו ריכוז המתאים למטופלי קאנביס מנוסים ולצרכנים המעוניינים בתפרחת עתירת THC וחזקה במיוחד לשעות הערב והלילה. הזן מפורסם בהשפעה מרגיעה המרפה את טונוס השרירים ומשרה שלווה שמאטה את קצב המחשבה ומקדמת עייפות חזקה. בד בבד, ניתן יהיה להרגיש תיאבון חזק מתעורר, לכן כדאי להתכונן מראש. פורבידן פרוט מומלץ במיוחד למתמודדים עם הפרעות שינה, חרדות, אובדן תיאבון וכאבים כרוניים.


מצאו מוצרי פורבידן פרוט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן