סטרוברי בננה

זן סטרוברי בננה קנאביס

THC 17-23%

אינדיקה

סטרוברי בננה (Strawberry Banana) הוא זן קנאביס בעל אופי אינדיקה דומיננטי שנוצר מהכלאת סטרוברי (Strawberry) עם בננה קוש (Banana Kush). הזן פותח בארה״ב על ידי ריזרבה פריבדה. טעמו פירותי ומתוק, והשפעתו מרגיעה, מרוממת מצב רוח טוב ומעודדת יצירתיות. הזו מתאים לשימוש בשעות הערב המוקדמות ויכול לסייע עם חרדות, דיכאון, כאב כרוני, מיגרנות ובעיות שינה.

השפעה: מרגיע, אופוריה, יצירתיות 

טעמים: טרופי, פירות יער, חריף, מתוק


סטרוברי בננה הוא פרי פיתוחם משותף של ריזרבה פריבדה (Reserva Privada) וסיריוס סידס (Serious Seeds). הגנטיקה המכונה גם סטרוננה (Strawnana) מככבת בחוף המערבי של ארה״ב בזכות פרופיל ארומטי יוצא דופן ואפקט מספק ונינוח. פרויקט הפיתוח הגנטי עשה שימוש בשני זנים. הראשון היה סטרוברי, פנוטיפ של הזן באבל גאם (Bubble Gum) שהתפרסם בטעם תות ייחודי. השני היה בננה קוש, צאצא או ג׳י קוש (OG Kush) וסקאנק הייז (Skunk Haze) שתפרחותיו מפיקות ניחוח בננה עדין. 

תות בננה

סטרוברי בננה מאופיין בתפרחות קטנות – בינוניות בעלות מבנה דחוס במיוחד וצבע ירוק בהיר שמגיע לעתים לגוונים צהובים וסגולים. הפרחים מאופיינים בניחוח טרופי מתוק המזכיר בננה, אך לאחר עיבוד ניתן לחוש תווים חריפים ממלאים את החדר. הטעם מתוק ודומיננטי של פירות יער. הטרפנים הדומיננטיים הנפוצים בזן הם לימונן, קריופילן, מירסן, לינלול ופינן.

מרגיע ואופורי

סטרוברי בננה הוא זן קנאביס בעל ריכוזי THC גבוהים, בין 17% ל-23% בד״כ, אך נמדדו גם תפרחות שהגיעו ל-33%. כלומר – זהו זן קנאביס עוצמתי המתאים לצרכנים של זנים עתירי THC ומטופלים מנוסים. הזן מחזיק באופי השפעה מרגיע שמתאים לשעות המאוחרות של היום. האפקט של סטרוברי בננה מרגיע, מאט את קצב המחשבה, מרומם מצב רוח נעים ואופורי המעודד יצירתיות ולאט לאט בונה עייפות קלה. הוא מומלץ במיוחד למתמודדים עם חרדות, פוסט טראומה, כאבים כרוניים, דיכאון, תיאבון ירוד ובעיות שינה.


מצאו מוצרי סטרוברי בננה

T24.4%
C0.1%
היבריד
15% הנחה
15%-

חסר במלאי

4 out of 5
229 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן