נורת׳רן לייטס

נורת׳רן לייטס קנאביס אינדיקה

THC 18%-27%

אינדיקה

נורת׳רן לייטס (Northern Lights) היא יותר מזן קנאביס אחד, אלא משפחה שלמה של גנטיקות בעלי אופי אינדיקה דומיננטי שפותחו מזני מקור מתאילנד ואפגניסטן והושבחו בהולנד. האחים המוכרים ביותר במשפחה הם נורתרן לייטס #1 ונורת׳רן לייטס #5, אך גם #2 זכה להצלחה רבה. הגנטיקה מפורסמת בריח ובטעם עוצמתיים המורכבים מתווי אדמה חריפים ומתוקים. הגנטיקה מורכבת מזנים בעלי אופי אינדיקה מובהק והיא שמרה על צביונה המשפחתי עם השפעה מרגיעה היעילה גם למתמודדים עם בעיות וקשיים בשינה.  

השפעה: מרגיע, שינה

טעמים: חריף, מתוק, הדרי


נורת׳רן לייטס הינה משפחת גנטיקות קנאביס מפורסמת ביותר שפותחה ע״י נוויל שונמייקר (Nevil Schoenmaker) בשנות השמונים של המאה הקודמת. כל הגנטיקות, ביניהן המפורסמות ביותר: נורת׳רן לייטס #1, #2 ו-#5 פותחו מזני אינדיקה אפגניים וסאטיבות תאילנדיות. כולם מקומיים, מקוריים ולא מתועדים. שונמייקר, מגדל ומפתח גנטיקות אוסטרלי התאזרח באותם שנים בהולנד ופתח את רשת הפצת זרעי הקנאביס הראשונה במדינה. לקראת שנת 1985 הוא קיבל את האינדיקות האפגניות שמהוות את עמוד התווך הגנטי של הנורת׳רן לייטס, ולאחר מספר השבחות הוא כבר עשה היסטוריה.

ארומה של יער

נורת׳רן לייטס מפיק פרופיל טרפני המאופיין בריכוזים גבוהים של טרפינולן, קריופילן, לימונן, מירסן ופינן. הארומה מאופיינת בתווים חריפים ומתוקים המשתלבים זה לתוך זה. התווים החריפים אדמתיים בעוד המתוקים מכילים ניחוחות אורן עם נגיעות הדר. הטעם של גנטיקות נורת׳רן לייטס בד״כ דומה, אך מכיל הרבה יותר נוכחות הדרית – לימונית המשתלבת גם כן לתווים חריפים-מתוקים.

לילה יפהפה

נורת׳רן לייטס מייצר פרופיל עתיר THC בעל אופי אינדיקה דומיננטי ואפקט ניכר שרכש לו נוכחות קבועה בבתי ממכר לקנאביס למטרות פנאי ולרפואה מסביב לעולם. זוהי גנטיקה חזקה המפיקה ריכוזי THC הנעים בין 18% – 27% וגם אוהדים ותיקים מעידים על יעילותה. היא מומלצת לשעות הערב והלילה. ההשפעה עוצמתית ומהירה ומשרה תחילה רוגע ושלווה עמוקה שמרוממת את מצב הרוח ומשככת כאבים.  ככל שהזמן עובר תצטבר בגוף מעין כבדות מנמנמת שתשאיר רבים קרובים לספה או בדרך לארוחה מהירה. 


מצאו מוצרי נורת׳רן לייטס

T18.2%
C0.1%
אינדיקה

חסר במלאי

C0.1%
סאטיבה
T23%

חסר במלאי

4 out of 5
299 
T22%
C0.1%
סאטיבה
45%-

חסר במלאי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן