אפל פריטר

זן קנאביס אפל פריטר

32% -THC 27%

אפל פריטר (Apple Fritter) הוא זן בעל אופי היברידי שנוצר מהכלאת סאוור אפל (Sour Apple) עם אנימל קוקיז (Animal Cookies). כשיצא לשוק הוא הצליח להתברג בין הזנים שמפיקים את אחוזי ה-THC הגבוהים ביותר – בין 28% ל-32%. ריכוז ה-THC הבולט שלו זיכה אותו בתחרויות קנאביס רבות בזמן קצר בלבד, והזן הפך לבחירה פופולרית בכל רחבי קליפורניה. תפרחת אפל פריטר בעלת צבעוניות בהירה וטעם וארומה מתוקים. לטעם המתוק מתווספים גם נגיעות אדמתיות וסיומת גבינתית נעימה. השפעתו מקנה רוגע, מצב רוח אופורי ותחושת עייפות קלה. 

השפעה: מרגיע, אופורי, מצב רוח

טעמים: מתוק, גבינתי


אפל פריטר נוצר על ידי לאמפי׳ז פלאוורס (Lumpy’s Flowers), חברת קנאביס אמריקאית שנמצאה אז בתחילת דרכה. אולם למרות הוותק הקצר של החברה, הזן שהם יצרו הפכו לאחד המפורסמים בזכות ריכוז THC גבוה במיוחד. למרות האופי ההיברידי שלו, אפל פריטר נוצר מהכלאה של שני זנים שנחשבים לבעלי אופי אינדיקה: אנימל קוקיז וסאוור אפל. יחד עם זאת, ההסבר כנראה טמון באופי האמיתי של זני המקור; אנימל קוקיז נוצר מהכלאה של שני היברידים וסאוור אפל משני זני סאטיבה. 

גבינית תפוח עץ

אם מסתכלים על התפרחות שמפיק זן הקנאביס אפל פריטר, קשה לנחש שמדובר באחד הזנים העוצמתיים בעולם בעת יציאתו לשוק. התפרחת אוורירית ודלילה, בעלת מבנה קליל וצבע ליים בהיר, ציפוי טריכומות אינו מרשים במיוחד ושיערות עלי בגוון כתום בהיר מאוד. התפרחת מעלה ניחוח מתוק ופירותי עם תווים חלביים שיחדיו מזכירים מאפה תפוח. הטעם מפרק את התווים ומציג נגיעות פירותיות מתוקות שמזכירות תפוח ותווי גבינה אדמתיים לסיומת. הטרפנים הדומיננטיים המאפיינים את הזן הם קריופילן, יומולין, לימונן וביזבולול.

היבריד עוצמתי

אפל פריטר מתאפיין בריכוז THC שנע בין 28% ל-32%. עם יציאתו לשוק הזן הוכר בתור העוצמתי ביותר בכדור הארץ, אך מאז עוד מספר גנטיקות הצליחו להגיע לרף דומה. הזן מומלץ לצרכני קנאביס בעלי ניסיון עם תפרחות עתירות THC, שכן עוצמת ההשפעה שלו יכולה להיות גבוהה מדי לצרכנים מתחילים. אפל פריטר מתאים לשימוש החל משעות הצהריים. השפעתו מרגיעה, משרה מצב רוח אופורי המעודד מחשבה יצירתית ומשימתיות. ככל שהזמן חולף ניתן תתפתח עייפות שיכולה לסייע להירדם בקלות. יחד עם זאת, אפל פריטר מומלץ גם למתמודדים עם דיכאון, חרדה והפרעות מצב רוח. 


מצאו מוצרי אפל פריטר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן