אנימל קוקיז

זן אנימל קוקיז קנאביס אינדיקה

THC 18%-27%

אינדיקה

אנימל קוקיז (Animal Cookies) או אנימל קרקרז (Animal Crackers) הוא זן קנאביס קנדי בעל אופי אינדיקה דומיננטי. הוא נוצר מהכלאת גירל סקאוט קוקיז (Girl Scout Cookies) עם פייר או ג’י (Fire OG), והוא משלב את הטוב ביותר שיש לנציגי שתי משפחות הקנאביס המפורסמות. הגנטיקה מפורסמת בהשפעה שמקנה תחושת רוגע עמוק המתפתח אט אט לעייפות תוך מתן אפקט משכך כאבים ניכר. למרות שהזן נקרא לאחר העוגיות המתוקות בצורת בעלי החיים שכל הילדים אוהבים, הטעם והארומה שלו רחוקים מאוד מהן. לאנימל קוקיז יש ארומה חמוצה-מתוקה ופרופיל טעמים מורכב וחריף בעיקר. 

השפעה: משכך כאב, מרגיע, שינה

טעמים: חריף, אורני, מתוק


אנימל קוקיז פותח על ידי בנק הזרעים הקנדי בי סי באד דיפו (BC Bud Depot) מהצלבת גירל סקאוט קוקיז עם פייר או ג׳י. גירל סקאוט קוקיז הוא זן מפורסם ביותר שנוצר מהכלאת דורבן פויזן (Durban Poison) עם או ג׳י קוש (OG Kush). בדומה לו, גם פייר או ג׳י הוא צאצא אינדיקה דומיננטי של או ג׳י קוש. למעשה, פייר או ג׳י נחשב בעיני מפתחי גנטיקות רבים לגנטיקת או ג׳י קוש העוצמתית ביותר שקיימת. הגנטיקה מאופיינת בתפרחות קטנות עד בינוניות בצבעוניות צהובה – ירוקה בהירה שלעיתים גם מפגינה גווני סגול. 

מורכב ועשיר

למרות השם, הגנטיקה לא מזכירה את העוגיות בצורת בעלי החיים שיתכן ואהבתם כילדים, ולמעשה פרופיל הטעם והארומה של הגנטיקה מורכבים מאוד. הארומה של התפרחת מתוקה וגבינתית אך נוטה לכיוון האדמתי, דבר שמתגלה במיוחד כשמפרקים את התפרחת. בעיבוד הפרחים משתחררים לאוויר ניחוחות של אורן ופלפל המעלימים את הריח הקודם, ובעישון או אידוי הניחוח מחריף ומשנה את צבעו שוב. בעישון ניתן לחוש בריח ובטעם מתוק – חריף ואדמתי המזכיר חשיש איכותי. הטרפנים הדומיננטיים באנימל קוקיז מאוד דומים לטרפנים באו ג׳י קוש; קריופילן, מירסן, לימונן ולינלול.

משכך ומנמנם

אנימל קוקיז הוא זן קנאביס עתיר THC עם ריכוזי קנבינואידים הנעים בין 18% – 27%. הגנטיקה מומלצת לשעות הערב ולמעגלים חברתיים מצומצמים, במיוחד אם מדובר במטופלים חדשים. אנימל קוקיז מפורסם בהשפעה מעייפת המספקת רוגע עמוק וכבד שירדים גם מטופלים מנוסים. בנוסף, הוא גם משכך כאבים ביעילות, מעודד תיאבון, משפר את מצב הרוח ומדכא בחילות. אנימל קוקיז מומלץ ביותר למטופלים המתמודדים עם סימפטומים של טיפולים אונקולוגיים, בעיות שינה, כאבים כרוניים ואפילו דיכאון ופוסט טראומה.


מצאו מוצרי אנימל קוקיז

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן