קולד קריק קוש

זן קולד קריק קוש קנאביס אינדיקה

THC 15%-22%

אינדיקה

קולד קריק קוש (Cold Creek Kush) הוא זן אינדיקה דומיננטי שנוצר על ידי טי אייץ׳ סידס מהצלבת כמדוג 91 (Chemdawg 91) עם אם קיי אולטרה (MK Ultra). הגנטיקה מפורסמת באפקט משכך כאבים ניכר שמרומם מצב רוח אופורי שלאט לאט מנמיך את רמות הפעילות ומשרה עייפות ושינה. קולד קריק קוש מפורסם בארומה ובטעם חזקים, חריפים של אדמה ואורנים ובפרופיל טרפנים שמצדיק את זה. הוא אהוד במיוחד בקרב חובבי אינדיקות עוצמתיות ומטופלים המתמודדים עם כאבים חזקים ומחפשים זן משכך ועוצמתי שלא מעייף מהר מדי.

השפעה: משכך כאב, מרפה שרירים, מצב רוח, שינה

טעמים: אדמתי, אורני, חריף


קולד קריק קוש נוצר בבית האמסטרדמי הותיק של טי אייץ׳ סידס (TH Seeds), שהוציאו לאור בין היתר גם את גנטיקת אולטרה סאוור (Ultra Sour) המפורסמת. לפרויקט הפיתוח, חלוצי הקנאביס ההולנדי השתמשו בשני זנים עם הרבה ניצחונות באמתחתם; הראשון הוא כמדוג 91, גנטיקה אמריקאית עם זני מקור מסתוריים שיצא לראשונה בשנת  1991. השני הוא אם.קיי אולטרה, אינדיקה של טי אייץ׳ סידס שמצליב בתוכו ג׳י 13 (G13) ואו ג’י קוש (OG Kush) וקוטף גביעי קנאביס משנות ה-2000 המוקדמות. עבודת הפיתוח הגנטי הניבה זן עוצמתי עם רף יעילות טיפולית גבוה, מקבץ תחושות מספק ופרופיל ארומות וטעמים עשיר, מעניין ובולט. 

אדמתי ואורני

לקולד קריק קוש פרופיל טרפנים המאופיין בדומיננטיות של פינן, לימונן, לינלול, נרולידול וקריופילן. יש לו ארומה המזכירה טיול ביער ברושי – היא אדמתית תחילה, אך מהר מאוד נפתחים גם תווי אורן חריפים ונוכחות פרחונית אך מרירה במקצת של הדרים ועשבי תיבול. הטעם בעישון או באידוי מערבב את הארומה מחדש אך שומר על ארומת הבסיס. הטעם עדין, אדמתי ונעים תחילה אך הופך מהר להדרי – אורני וחריף.

משכך כאבים יעיל

קולד קריק קוש מפיק ריכוזי THC שנעים בין 15% ל-22%, לרוב סביב 19%. הזן מומלץ בעיקר לחובבי אינדיקה דומיננטית בזכות ההשפעה משככת כאבים ומנמנמת. האפקט שניתן לחוש בעישון או אידוי התפרחות מתחיל ברפיון ניכר בטונוס השרירים ברחבי הגוף, במצב רוח אופורי המתפתח לאט לאט ובמקביל גם בעייפות שנבנית לאיטה. קולד קריק קוש מומלץ במיוחד למטופלים המתמודדים עם כאבים כרוניים חלשים עד חזקים, בעיות שרירים מאובחנות ולא מאובחנות, קשיים בשינה, עוויתות, חרדות ודיכאון.  


מצאו מוצרי קולד קריק קוש

T24.4%
C1%
אינדיקה

חסר במלאי

C0.1%
אינדיקה
T22.9%
61% הנחה
61%-

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן