צ׳וקולט תאי

זן צ׳וקולט תאי קנאביס סאטיבה

THC 12%-16%

סאטיבה

צ׳וקולט תאי (Chocolate Thai) הוא זן קנאביס בעל אופי סאטיבה דומיננטי. הוא נוצר בארצות הברית מהכלאות של פנוטיפים מובחרים של זן תאילנדי מקורית. הזן מפורסם בריכוז THC מתון במיוחד שהופך אותו לזן סאטיבה מומלץ במיוחד לצרכנים ומטופלים חדשים. הוא מעורר, אנרגטי ומרכז אך בד בבד לא מקשה על תפקוד ועמידה במטלות מסובכות. זה לא הפרופיל הקנבינואידי העדין שגרם למגדלים לשמר את הצ׳וקולט תאי במרוצת השנים אלא דווקא ניחוחות וטעמי שוקולד ותווי קפה אדמתיים מיוחדים ויוצאי דופן.

השפעה: אנרגטי, ריכוז, יצירתיות

טעמים: שוקולד, קפה, אדמתי, חריף


ההיסטוריה של גנטיקת צ׳וקולט תאי מתחילה בתאילנד, ארץ הלידה המקורית של הזן. במהלך שנות ה-60 של המאה הקודמת תפרחות תאילנדיות החלו להציף את שוק הקנאביס בארצות הברית, וגנטיקת צ׳וקולט תאי הייתה ביניהן. היא נמכרה דחוסה וקשורה לענפים עם חוטים. התפרחות זכו לפופולריות גבוהה באותה תקופה בזכות טעמי השוקולד והקפה הייחודיים שהפיקו, אך האהבה פחתה כשזנים עם ריכוזי THC גבוהים יותר החלו להופיע בשוק. 

המקימים של די אן איי ג׳נטיקס (DNA Genetics) החזיקו במאגר זרעים ענק של צ׳וקולט תאי ולמעשה אף השתמשו בהם לפיתוח זן צ׳וקולופ (Chocolope) האהוב. אולם בתום פרויקט צ׳וקולופ הם התכוונו לזרוק אותם. במקום לעשות זאת הם השתכנעו למסור את הזרעים למגדל אמריקאי מקורב בשם דראו (DrawoH) שהתעניין בזן התאילנדי. דראו השקיע עשרות שנים באיתור הצמחים המושלמים בין הזרעים כדי להבליט ולהנציח את המאפיינים הייחודיים של הזן. ולמעשה הוא האחראי לגרסאות המשופרות של צ׳וקולט תאי הנפוצות בעולם כיום.

קפה ושוקולד

תפרחות צ׳וקולט תאי מדיפות ארומה אדמתית חריפה-מתוקה המזכירה בעיקר שוקולד, כמו ששמו מרמז, אך מכילה גם תווי קפה וסיומת הדרית קלה. בעיבוד הפרחים ניתן לחוש את התווים הגסים והחריפים ממלאים את חלל החדר במהירות. הטעמים שמורגשים בעישון ובאידוי תפרחות צ׳וקולט טאי גם כן אדמתיים בעיקרם, ומורכבים מנוכחות שוקולד חזקה עם תווי קפה המדגישים את המתיקות שלה מחד, ומאידך מוסיפים חריפות ניכרת. הטרפנים הדומיננטיים בגנטיקה הם מירסן, פינן, לינלול וקריופילן

מעולה למתחילים

צ׳וקולט תאי מפורסם בריכוז THC מתון יחסית הנע סביב 12%-16%. הוא מומלץ למטופלים חדשים וצרכני קנאביס ארעיים בעיקר, אך מתאים גם לוותיקים המחפשים זן עדין שיוסיף מעט אנרגיה לחצי הראשון של היום. צ׳וקולט טאי הוא זן סאטיבה דומיננטי המומלץ לצריכה בעיקר בשעות היום ואחר הצהריים. הוא אנרגטי, תורם לריכוז ומקל על תקשורת ומשימות יצירתיות. הוא מומלץ במיוחד למתמודדים עם דיכאון, מיגרנות, הפרעות קשב וריכוז ובעיות מצב רוח. 


מצאו מוצרי צ׳וקולט תאי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן