סטרוברי דיזל

זן קנאביס סטרוברי דיזל

 THC 19% – 21%

סטרוברי דיזל (Strawberry Diesel) הוא זן בעל אופי היברידי שנוצר מהכלאת סטרוברי קוף (Strawberry Cough) עם סאוור דיזל (Sour Diesel). למעשה סטרוברי דיזל המקורי כמעט ונכחד, ככל הנראה; רק מאה חבילות זרעים של הזן שווקו אי פעם על ידי המפתחים המקוריים שלו, אך חברות קנאביס אחרות שיחזרו זני צאצא דומים. בהתאם לשמו, צורתו מזכירה תות מוארך בגוון ירוק חזק לפעמים עם צבעוניות סגולה-אדמדמה. הארומה שלו מתוקה ומזכירה פירות יער עם מעט תווי דיזל, והטעם דומה אך הדגש עליהם הפוך. לסטרוברי דיזל השפעה היברידית שמרפה את השרירים ובה בעת מעוררת יצירתיות וריכוז מוגבר.

השפעה: ריכוז, יצירתיות, מרפה שרירים

טעמים: דיזל, פירות יער, מתוק


סטרוברי דיזל נוצר על ידי  רזרבואר סידס (Reservoir Seeds), חברת קנאביס אמריקאית מפורסמת שאחראית על מספר קלאסיקות ומחזיקה בייחור סאוור דיזל שנחשב למובחר במיוחד. למעשה, הייחור הזה מהווה את אחד מזני המקור של סטרוברי דיזל. זן המקור השני שנבחר למשימה היה סטרוברי קוף, גם הוא שווק בהתחלה בייחורים בלבד על ידי קייל קושמן (Kyle Kushman) שפיתח אותו. רזרבואר סידס שיווקו אך ורק 100 חבילות זרעים של סטרוברי דיזל, אך למרבה המזל חברות קנאביס מסוימות יצרו לזן צאצאים דומים למדי. הפופולרי שביניהם נוצר על ידי דארק הורס ג׳נטיקס (Dark Horse Genetics) מהכלאה של הזן המקורי עם ניו יורק סיטי דיזל (NYC Diesel).

דיזל ותותים

לתפרחות סטרוברי דיזל מבנה חרוטי המזכיר בצורתו תות מוארך. דחיסות התפרחת קלה בלבד, והצבעים המאפיינים אותה נעים בין ירוק בגווני מרווה וזית לסגול בהיר וכמעט אדמדם. לארומה שעולה מהתפרחת נוכחות מתוקה המזכירה פירות יער עם מעט גווני דיזל שמתחזקים לאחר העיבוד. הטעם לעומת זאת נותן דגש חזק לדיזל ומשאיר מעט מאוד מקום לתווים המתוקים שמאפיינים את הניחוח. הטרפנים הדומיננטיים בסטרוברי דיזל הם קריופילן, לימונן ומירסן

ממקד ומרפה

סטרוברי דיזל מפיק ריכוז THC שנע בין 19% ל-21%. הזן מתאים לכל שעות היום, הוא לא מרדים או מעורר במיוחד, אך השפעתו מועילה בעיקר בשעות היום הודות לאופי המשימתי שלו. סטרוברי דיזל ממקד את המחשבה ועוזר לצלול למשימות בקלות, אך בו בזמן הוא גם מרפה את טונוס השרירים ומסייע לשכך כאבים קלים. הזן מומלץ למתמודדים עם חרדות, לחץ עודף, כאבי שרירים, מיגרנות, בעיות קשב וריכוז ודיכאון. 


מצאו מוצרי סטרוברי דיזל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן