נורת׳רן ברי

נורת׳רן ברי קנאביס אינדיקה

THC 16%-26%

אינדיקה

נורת׳רן ברי (Northern Berry) הוא זן אינדיקה שנוצר מהכלאת בלוברי (Blueberry) עם נורת׳רן לייטס #5 (Northern Lights #5). הזן מפורסם בתפרחת גדולה הצבועה בגווני ירוק כהה וסגול ועטופה במעטה טריכומות עבה. הגנטיקה פותחה בקנדה בעשור הראשון של שנות ה-2000. מאז היא מצאה אוהדים מסביב לעולם בזכות ארומה וטעם מתוקים-אדמתיים והשפעה עוצמתית שתיגע גם במטופלים עם עשרות שנים של ניסיון עם קנאביס. 

השפעה: מרגיע, שינה, מצב רוח

טעמים: פירות יער, אדמתי


ישנן שתי גנטיקות המכונות נורת׳רן ברי. אחת אמריקאית, ואחת מהן קנדית המשווקת על ידי פיק סידס בי סי (Peak Seeds BC). הגנטיקה הקנדית והיותר מוכרת, פותחה מהצלבת שתי אינדיקות מובחרות. הראשונה היא נורת׳רן לייטס #5, אינדיקה אירופאית שנוצרה מהצלבת גנטיקות אפגניות ותאילנדיות. השנייה היא בלוברי, אינדיקה המפורסמת בטעמי פירות יער המזכירים אוכמניות. ההצלבה בין הנורת׳רן לייטס לבלוברי יצרה גנטיקת אינדיקה עוצמתית במיוחד המפיקה גם פרופיל טרפנים מעניין.

אדמה מתוקה

נורת׳רן ברי מפורסם בדומיננטיות של הטרפנים מירסן, יומולין, פינן, קריופילן ונרולידול. הארומה העולה מהתפרחת מכילה שני ניחוחות מרכזיים; הראשון אורני ואדמתי עם מעט תווים המזכירים חשיש. השני מתוק ובולט יותר, מזכיר מאוד פירות יער, או ליתר דיוק אוכמניות. הטעמים הנפוצים בגנטיקה הולמים בדיוק את הארומה. האופי של הטעם מורכב מתווי האדמה האורניים, ועליו תווי פירות יער מתוקים.

לפני שינה

נורת׳רן ברי הוא זן קנאביס עתיר THC שמפורסם באפקט מרגיע ומנמנם שישפיע גם על צרכני קנאביס מנוסים מאוד. למרות ההשפעה המפורסמת של הגנטיקה, היא מפיקה ריכוז של 16%-17% THC בלבד. עם זאת, חברות הקנאביס הרפואי הקנדיות פתחו צאצאים שחוצים גם את רף ה-20% (Northern Berry UP20) ועד 26% THC. ההשפעה של הזן מאופיינת באפקט מרומם מצב רוח ואופורי תחילה, אך האנרגטיות תחלוף במהרה ותהפוך לרוגע מתמשך ומעייף שישרה שינה ביעילות. נורת׳רן ברי מומלץ למטופלי קנאביס המעוניינים בתפרחת לשעות הערב שתשרה רוגע כמו גם תייצב ותשפר את איכות השינה.


מצאו מוצרי נורת׳רן ברי

אינדיקה
T22.8%
C0.1%
33% הנחה
33%-

חסר במלאי

4.4347826086957 out of 5
199 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן