ג’ק הרר

ג'ק הרר זן קנאביס היבריד

THC 15%-24%

היבריד

ג’ק הרר (Jack Herer) הוא זן קנאביס שנקרא על שם אקטיביסט מפורסם ופותח על ידי סנסי סידס (Sensi Seeds) ההולנדים בין שנות ה-80 לשנות ה-90. זני המקור המדוייקים שלו לא מאומתים נכון לכתיבת מילים אלה, אך סברה רווחת בנידון זה. ג’ק הרר הוא זן היברידי שזכה בתשעה פרסי זהב בתחרות גביע הקנאביס של היי טיימס. בנוסף – מפתחי זנים ויצרני קנאביס רפואי מסביב לעולם תרים אחר הגנטיקה לפיתוחים משלהם. למרות גילו המופלג, ג’ק הרר עדיין נבחר בפיתוחים גנטיים לשוק הרפואי ולשוק הפנאי בזכות השפעה מאוזנת ומקבץ טעמים עשיר שהזן מפיק.

השפעה: מרגיע, אופוריה

טעמים: צמחי תבלין, אדמתי


ג׳ק הרר הוא זן היברידי שפותח על ידי סנסי סידס – חברת קנאביס ותיקה מהולנד שמפתחת זנים וזרעים עוד מ-1985. ג׳ק הרר הוא אחד הזנים הראשונים של החברה, והוא נקרא על שם אקטיביסט קנאביס מפורסם מהתקופה. סנסי סידס לא מספרים מה הם זני המקור של הגנטיקה. אולם קהילת האוהדים מאמינה שמדובר נורת’רן לייטס #5 (Northern Lights #5), הייז (Haze) ושיבא סקאנק (Shiva Skunk). הזן מפורסם בהשפעה אנרגטית המשרה רוגע ואופוריה ומתלווים אליה טעמי ברוש, אדמה וצמחי תבלין.

צמחי תבלין אדמתיים

הטרפנים הדומיננטיים ביותר בגנטיקת ג׳ק הרר ממוצעת הינם טרפינולן, קריופילן, פינן, אוסימין, נרולידול ומירסן. אולם לעומת הטרפנים האדמתיים – צמחיים משהו, תפרחות ג׳ק הרר שלמות מדיפות ניחוח הדרי. לאחר עיבוד נפתחים יותר טעמי אדמה, ברוש וצמחי תבלין. חוויית העישון או האידוי של הג׳ק הרר חלקה במיוחד, ועשירה בטעמי אדמה, קליפות עץ מתובלות, תווי ברוש וניכרת סיומת מתוקה-חריפה של צמחי תבלין.

היברידי מאוזן

ג׳ק הרר מהווה זן היברידי לחלוטין, ולפי סנסי סידס אין לו שום נטייה לכיוון אינדיקה או סאטיבה. הגנטיקה נחשבת לעתירת THC והיא מפיקה ריכוז הנע בין 15% – 24% שלרוב נעצר סביב 20%. 

עם זאת, לא תמיד משנה מה אומרים המספרים – ההשפעה של ג׳ק הרר מאוזנת, היא אינה עוצמתית בצורה חריגה והזן לא מעייף מאוד או לחלופין ממריץ את הראש יותר מדי. ג׳ק הרר מפורסם בהשפעה אופורית המשרה רוגע על הגוף והנפש אך מותירה את המשתמש בזן קשוב ועירני. הזן מומלץ במיוחד למעוניינים בזן מרגיע המסייע עם בעיות מצב רוח לאורך היום. עם זאת, ג׳ק הרר יעיל גם בשיכוך כאבים ובגירוי תיאבון.

הימור בטוח

ג׳ק הרר הינו זן היברידי עם מקום דומיננטי מאוד בתעשיית הקנאביס העולמית ב-40 השנים האחרונות. בארבעת העשורים שהגנטיקה צומחת היא הספיקה לזכות בפרסי גביע קנאביס, להוות השראה למפתחי זנים רבים ולהפוך לתרופה של ממש במדפי בתי מרקחת בכל העולם. ג׳ק הרר מפורסם בפרופיל היברידי ייחודי המספק השפעה ממריצה המשרה רוגע ואופוריה גופניים ומנטליים. כמו כן, הזן מפיק ארומה ופרופיל טעם עשיר המזכיר צמחי תבלין אדמתיים.


מצאו מוצרי ג’ק הרר

T24.4%
C0.1%
היבריד

חסר במלאי

3 out of 5
259 
T23%
C0.1%
סאטיבה

חסר במלאי

2.5 out of 5
269 
C0.1%
סאטיבה
T23%

חסר במלאי

4 out of 5
299 
T22%
C0.1%
סאטיבה
45%-

חסר במלאי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן