גוד באד

זן גוד באד קנאביס אינדיקה

THC 23-27%

אינדיקה

גוד באד (God Bud) הוא זן בעל אופי אינדיקה דומיננטי שפותח מהכלאת גנטיקת פרפל סקאנק (Purple Skunk) עם הוואיאן (Hawaiian). הוא התפרסם בתחילת שנות ה-2000 כשזכה בגביע הקנאביס באמסטרדם. גוד באד נפוץ במיוחד בבתי מרקחת ועסקי קנאביס בקנדה – ארץ מולדתו, אך גם בקליפורניה ואפילו בקולורדו. לתפרחות גוד באד ארומה טרופית הדרית המשלבת תווי אורן, וטעם דומה. למרות שהוכלא מזנים בעלי אופי מעורר, הוא מפורסמם בהשפעה מרגיעה ומנמנמת.

השפעה: מרגיע, אופוריה, שינה

טעמים: טרופי, מתוק, הדרי, אורני


גוד באד הוא אחד מזני הדגל של ג׳ורדן אוף דה איילנדס (Jordan of the Islands), בנק גנטיקות קנדי ותיק שקיים מ-1992 ואחראי לעשרות רבות של זנים המשווקים ברחבי העולם. את גוד באד החברה פיתחה מהצלבת זני הקנאביס פרפל סקאנק עם הוואיאן. פרפל סקאנק הוא צאצא של סקאנק #1 (Skunk #1) המוכר במיוחד בשל גווניו הסגולים הכהים; מאפיין גנטי שגם גוד באד ירש. הוואיאן הוא זן היברידי מקומי שפותח בהוואי, שממנו תפרחות גוד באד קיבלו את הארומה הטרופית והטעם המתקתק שהזן מוכר בהם.

טרופי ואורני

הניחוח הטרופי של תפרחות גוד באד, יחד עם זר הטעמים העשיר שלהן, הם חלק גדול מהסיבה שהזן הפך למפורסם כל כך. תפרחות גוד באד מפיקות ארומה טרופית עשירה ומתוקה, ולאחר עיבוד התפרחות ניתן לזהות גם תווי הדר ואורן אדמתי. בעישון ובאידוי טועמים את התווים הטרופיים כאשר הם ממלאים את חלל הפה, ומשאירים סיומת מתוקה עם נגיעה חריפה בנשיפה. גוד באד נמדד לרוב עם מעל 4% טרפנים – ריכוז עשיר במיוחד. הטרפנים הנפוצים ביותר בזן הם מירסן, לינלול, קריופילן ופינן.

עלייה לצורך ירידה

גוד באד מפיק ריכוז THC שנע בין 23% ל-27%. זהו זן קנאביס עתיר THC שמומלץ לצרכנים מנוסים. הוא משרה השפעה מרגיעה שמרוממת את מצב הרוח, מקלה על תקשורת, שיחה ופעילויות חברתיות. עם זאת, ככל שההשפעה תתקדם העייפות תגבר ותכוון את הנהנים ממנה לכיוון המיטה. בהתאם, גוד באד מתאים במיוחד למתמודדים עם בעיות שינה, דיכאון ופוסט טראומה.


מצאו מוצרי גוד באד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן