בלו צ’יז

זן בלו צ’יז אינדיקה קנאביס

THC 17-20%

אינדיקה

בלו צ’יז (Blue Cheese) הוא זן קנאביס בעל אופי אינדיקה דומיננטי שנוצר מהכלאת בלוברי (Blueberry) עם צ’יז (Cheese). הוא נודע בטעם גבינתי עשיר עם תווים חזקים ומתוקים של פירות יער. בשנה בה יצא לשוק זכה בפרסים בשתי תחרויות קנאביס שונות, ומאז צבר מוניטין רב והכרה גלובלית. בלו צ׳יז מקנה רוגע שמשרה שלווה, מרפה את טונוס השרירים, מעודד תיאבון טוב ועוזר להירדם. 

השפעה: מרגיע, שינה, מעודד תיאבון

טעמים: פירות יער, גבינתי


בלו צ׳יז נוצר על ידי ביג בודהה סידס (Big Buddha Seeds), חברת גנטיקות שהוקמה על ידי מגדל קנאביס המכונה ביג בודהה. ביג בודהה התפרסם כמפתח של גנטיקת הצ’יז המקורית, אם כי הסיפור המלא מורכב וכולל עוד מספר שחקני מפתח. צ׳יז המקורי והמפורסם גם שימש בתור אחד מזני המקור ליצירת בלו צ’יז. זן המקור השני שנבחר הוא פנוטיפ ספציפי של בלוברי שנבחר לאחר סקירת מגוון זני הבלוברי שהשוק הציע בתחילת שנות האלפיים – עת פיתוח הזן. שילוב שתי האינדיקות האייקוניות יצר זן בעל אופי השפעה דומה, אך הפרופיל הארומטי וחוויית הטעם רב גונית ומשלבת יחדיו את הנוכחות הנפרדת של כל אחד מזני המקור. 

פירות יער וגבינה

תפרחת בלו צ׳יז מורכבת מפרחים בינוניים-קטנים, בצבעוניות ירוקה בהירה וסגלגלה לעתים. הפרחים קשיחים אך ניתנים לפירוק בעזרת האצבעות. הם מעלים ניחוח ראשוני מתוק שמזכיר פירות יער ומנגו. תחת הנוכחות המתוקה מורגש גם בסיס גבינתי-אדמתי עשיר ונעים המתחזק עם עיבוד הפרחים. הטעם משלב את שני התווים האלו לנוכחות אחת – מתוקה בעיקרה אך בעלת סיומת עשירה ומורכבת. הטרפנים הדומיננטיים הנפוצים בזן קנאביס זה הם קריופילן, לימונן, יומולין, מירסן ולינלול.

מרגיע ומנמנם

בלו צ׳יז מפיק בין 17% ל-20% THC. זהו זן קנאביס עתיר THC בעל ריכוז גבוה אך לא שובר שיאים המתאים לשימוש בעיקר בשעות הערב. הוא מפורסם בהשפעה מרגיעה שמשרה שלווה, מפיגה לחצים ועוזרת להתמודד עם פרקי חרדה ודיכאון. ברמה הפיזית בלו צ׳יז מעורר תיאבון, מרפה את טונוס השרירים, מקל על התמודדות עם כאבים, ועוזר להירדם ולייצב את השינה. בהתאם, הוא מומלץ למתמודדים עם חרדות, דיכאון, כאבים כרוניים, אובדן תיאבון ובעיות שינה.


מצאו מוצרי בלו צ’יז

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן