באבל גאם

זן באבל גאם קנאביס אינדיקה

THC 17-19%

אינדיקה

באבל גאם (Bubble gum) הוא זן קנאביס בעל אופי אינדיקה דומיננטי שנוצר תחילה בארצות הברית אך פיתוחו הושלם בהולנד. הוא נוצר מהשבחת זן בעל שם דומה – אינדיאנה באבל גאם (Indiana Bubble gum) כדי להבליט את הטעם הטרופי המתוק והניחוח העשיר שהתפרחות הפיקו. באבלג אם הוא זן קנאביס עטור פרסים שזכה לפופולריות גבוהה בקרב קהילות מטופלים בקנאביס רפואי מסביב לעולם. למרות המרכיב הארומטי וזר הטעמים הנעימים, האהדה אליו נובעת גם בזכות אפקט מרגיע, משכך ומנמנם.

השפעה: מרגיע, שינה, משכך כאב

טעמים: פירות יער, טרופי, מתוק


באבל גאם נוצר מבידוד והשבחה של זן אינדיקה המכונה: אינדיאנה באבל גאם. אינדיאנה באבל גאם צמח תחילה באינדיאנה שבארה״ב, אך לאחר מכן עבר לתקופה קצרה בניו אינגלנד ואז להולנד, לחממות הראשוניות של טי אייץ׳ סידס (THSeeds). טי אייץ׳ סידס היא ענקית הקנאביס ההולנדית המפורסמת כיום בעיקר בזכות הזנים אולטרה סאוור (Ultra Sour) ואם קיי אולטרה (MK Ultra) שפיתחה. באבל גאם הוא למעשה המוצר הראשון של החברה, וזה ששם אותה על המפה ב-1993, השנה בו שיחררה את הזן לשוק. הוא קטף מספר לא מבוטל של פרסי גביע קנאביס מאז ושימש כזן מקור במספר רב של פרויקטי פיתוח גנטיים עתידיים. באבל גאם הפך לקלאסיקת קנאביס וקיבל את הכינוי שלו בעיקר בזכות חוויית הטעם המתוקה והארומות הטרופיות שהפרחים שלה מפיקים.

מסטיק טרופי

באבל גאם מייצר תפרחות המדיפות ניחוח מתוק שנפתח בתווים טרופיים, גוף עם נוכחות המזכירה פירות יער וסיומת המאחדת את שניהם יחדיו לארומה המזכירה חבילת סוכריות או מסטיק פירותי. הטעמים של באבל גאם דומים לארומה – הם טרופיים, מתוקים ומזכירים מסטיק בטעם פירות יער, אך עם סיומת חריפה במקצת. הטרפנים הדומיננטיים האופייניים לזן הם לימונן, לינלול, קריופילן, מירסן, יומולין וטרפינולן.

מרגיע ומתון

באבל גאם מפיק ריכוזי THC שנעים בין 17% ל-19%, כלומר – ריכוז די מתון ביחס לגנטיקות עתירות THC עדכניות יותר. הריכוז הקנבינואידי הנוח הופך את הזן לאהוד במיוחד בקרב צרכני קנאביס חדשים. צריכת תפרחות באבלגאם משרה במהרה רוגע עמוק שמרפה את טונוס השרירים, מפיג לחצים נפשיים, מקל על מחשבה יצירתית, משכך כאבים ולאט לאט מכין את הגוף לשינה. באבל גאם מומלץ למתמודדים עם בעיות שינה, חרדות וכאבים כרוניים. 


מצאו מוצרי באבל גאם

אינדיקה
T21%
C0.1%

חסר במלאי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן