קליפורניה אורנג׳

זן קליפורניה אורנג׳ קנאביס היבריד

THC 13%-15%

היבריד

קליפורניה אורנג׳ (California Orange) הוא זן קנאביס בעל אופי היברידי שנוצר בארה״ב, אך זני המקור שלו נותרו עלומים כיוון שפותח בתקופה בה רישום זנים וזני מקור לא היה נפוץ. הוא נבחר לשמש כזן מקור בהצלבות רבות, בעיקר בזכות הנוכחות ההדרית-חריפה הייחודית שמאפיינת אותו. לתפרחות קליפורניה אורנג׳ ארומה וטעמים הדריים עם בסיס אדמתי חריף שמזכיר את הנוכחות הבולטת של פרחי סקאנק (Skunk). הוא מפורסם בריכוזי THC נמוכים יחסית, אך האפקט שלו משרה רוגע, ריכוז ויצירתיות ומתאים למתמודדים עם מגוון התוויות רפואיות.

השפעה: מרגיע, ריכוז, יצירתיות, אופוריה

טעמים: הדרי, אדמתי, חריף, מתוק


קליפורניה אורנג׳ מכונה גם קאלי – או (Cali – O) או סי או בי (C.O.B), ר״ת של קליפורניה אורנג׳ באד (California Orange Bud). הוא גנטיקת קנאביס קלאסית שפותחה בארה״ב באותם ימים בהם קנאביס עדיין היה לא חוקי, ומגדלים לא תיעדו את זני המקור מהם פיתחו את הזנים שלהם. קליפורניה אורנג׳ מפורסם בחוויית צריכה בעלת נוכחות הדרית חריפה ויוצאת דופן שמגדלים רבים מעוניינים לשמר ולהשביח. לכן, למרות שהוא כבר לא זוכה היום לפופולריות גדולה כזן מסחרי, היא עדיין נבחר לשמש כבסיס גנטי לפיתוח זני קנאביס רבים. ביניהם: טנג׳י (Tangie), קלמנטיין (Clementine), מימוזה (Mimosa) וטרופיקנה קוקיז (Tropicana Cookies).

הדרי יוצא דופן

קליפורניה אורנג׳ מפורסם בעיקר בזכות הארומטיות הדו קוטבית שמשתחררת מהתפרחת; ארומה שמורכבת מנוכחות הדרית נעימה שמזכירה תפוז מתוק, ויחד איתה גם ניחוח אדמתי חריף ומתובל. לאחר עיבוד הפרחים ניתן להרגיש את התווים החריפים יותר מתחזקים לארומה שמזכירה זני סקאנק, אך ריחות ההדר החזקים נשארים בולטים כל הזמן. גם בחוויית הטעם ניתן לחוש את התווים ההדריים הבולטים יחד עם נוכחות אדמתית חריפה. תווי האדמה החריפים לא מסתירים את הטעם ההדרי אלא להפך – מבליטים אותו ואף מחמיאים לו. הטרפנים הדומיננטיים ביותר בקליפורניה אורנג׳ הם קריופילן, פינן, לימונן, לינלול ומירסן.

עדין ומרומם

קליפורניה אורנג׳ מפורסם בריכוזי THC נמוכים יחסית, נעים בין 13% ל-15%. זהו זן היבריד עם המתאים לכל שעות היום – השפעתו לא משרה שינה או מעודדת עוררות במידה ניכרת. האפקט שניתן לחוש לאחר צריכת קליפורניה אורנג׳ מתחיל ברוגע נפשי, רפיון שרירים והאטת קצב המחשבה. בזמן האפקט ניתן יהיה לחוש הקלה על היכולת להתרכז, לתפקד וליצור. הוא מומלץ במיוחד למתמודדים עם דיכאון, חרדות, פוסט טראומה, הפרעות קשב וריכוז ובעיות במצבי רוח. כמו כן, מטופלים גם ממליצים על הזן להקלה על מיגרנות וכאבי שרירים.  


מצאו מוצרי קליפורניה אורנג׳

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן