פקאן פאי

זן פקאן פאי קנאביס אינדיקה

THC 20-24%

אינדיקה

פקאן פאי (Pecan Pie) הוא זן קנאביס בעל אופי אינדיקה שנוצר מהכלאת לארי או ג׳י (Larry OG) עם אלפאקרוניק (Alphakronik). כמו לזנים נוספים, גם לו קיימים עוד שני זנים שונים בעלי שם דומה. פקאן פאי מאופיין בהשפעה מרגיעה המשככת ביעילות כאבים חזקים, חרדות ולחצים נפשיים ופיזיים. הוא משרה שינה עוצמתי ומתאים בעיקר לשעות הלילה. לתפרחות שלו יש ארומה אגוזית ופירותית עם תווי הדר ניכרים.  הטעמים שלו אדמתיים ומזכירים אגוז אך בה בעת גם הדריים. 

השפעה: מרגיע, משכך כאב, שינה

טעמים: אדמתי, גבינתי, הדרי


הגנטיקה הזו של פקאן פאי נוצרה על ידי אלפאקרוניק ג׳נטיקס (Alphakronik Genetics), מגדל מפורסם ויצרן גנטיקות בוטיק מאורגון, ארה״ב. בתהליך הפיתוח אלפאקרוניק השתמש בשני זנים בעלי מקורות מארה״ב, אירופה, אפגניסטן ופקיסטן. הראשון הוא לארי או ג׳י – הכלאה בין שני פנוטיפים של או ג׳י קוש (OG Kush) המפורסם. הזן השני בו אלפאקרוניק השתמש נקרא על שמו – אלפאקרוניק, הצלבה בין מספר פרטים במשפחת זני כמדוג (Chemdawg).

בנוסף לפקאן פאי של אלפאקרוניק קיימות עוד שתי גנטיקות שונות בעלות שם דומה. הראשונה נוצרה ע״י רואו ג׳נטיקס (Raw Genetics) מהכלאת ג׳ורג׳יה פאי (Georgia Pie) עם ברנט טוסט (Burnt Toast). הגנטיקה השנייה שמכונה גם זומבי פאי (Zombie Pie) או זום פאי (Zoom Pie), נוצרה מהצלבת בלו זומבי (Blue Zombie) עם צ׳רי פאי (Cherry Pie). 

אגוזי והדרי

התפרחות של פקאן פאי מתאפיינות בארומה אדמתית עשירה עם תווים עדינים המזכירים גבינה כחולה ופירות הדר בשלים. זר הטעמים שלו עוצמתי ובולט. הוא מתאפיין בנוכחות אדמתית עשירה המזכירה אגוז ואורן יחד עם תווי הדר מתוקים. פקאן פאי מאופיין בפרופיל טרפנים ובו דומיננטיות של לימונן, קריופילן, יומולין ומירסן

מרגיע ומשכך

פקאן פאי הוא זן קנאביס בעל ריכוזי THC גבוהים יחסית הנע בין 20% ל-24%. הוא מתאים לשעות הערב ולא מומלץ למטופלים וצרכנים הרגישים לאפקט הפסיכואקטיבי העוצמתי שלו. השפעתו מרגיעה במיוחד ומפיגה ביעילות לחצים נפשיים ומתיחות עודפת בטונוס השרירים. פקאן פאי עוזר בהתמודדות עם כאבים כרוניים, דיכאון, חרדות, פוסט טראומה ובעיות שינה. 


מצאו מוצרי פקאן פאי

T20%
C0.1%
אינדיקה
26% הנחה
26%-

חסר במלאי

3 out of 5
199 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן