פינט באטר ברת׳

זן קנאביס פינט באטר ברת'

 THC 20% – 28%

פינט באטר ברת׳ (Peanut Butter Breath) הוא זן קנאביס בעל אופי היברידי שנוצר מהכלאת דו סי דוס (Do Si Dos) עם מנדו ברת׳ 2 (Mendo Breath F2). שילוב הזנים האמריקאיים המוצלחים התרחש במישיגן, ארה״ב על ידי חברת קנאביס צעירה ושאפתנית. פינט באטר ברת׳ מפיק תפרחת קשיחה ועגלגלה המאופיינת בצבעוניות ירוקה כהה המפגינה לעתים נמשים כחולים-שחורים. התפרחת מעלה ארומה אדמתית עדינה עם תווים חלביים שמזכירים חמאת שקדים. הטעמים גם כן אדמתיים אך מעושנים יותר ומזכירים ערמון קלוי. ההשפעה שמאפיינת את הזן מומלצת להשריית רוגע עמוק, עידוד תיאבון מוגבר וסיוע בהירדמות ושיפור איכות השינה.

השפעה: מרגיע, מעורר תיאבון, שינה

טעמים: אדמתי, גבינתי


פינט באטר ברת׳ נוצר על ידי חואנה גרומר, מגדלת ומפתחת זנים ממישיגן שבארה״ב. חואנה היא הבעלים של ת׳אג פאג ג׳נטיקס (Thug Pug Genetics) הפעילה משנת 2010 ואחראית על עשרות רבות של זני קנאביס שונים עד היום. את פינט באטר ברת׳ חואנה יצרה משילוב שני זנים אמריקאיים מוצלחים במיוחד. הראשון הוא דו סי דוס, זן בעל אופי אינדיקה המפיק תפרחת צבעונית עמוסת ארומה וטעמים טרופיים. דו סי דוס התפרסם בעיקר בזכות החזות הייחודית של תפרחתו וההשפעה האופורית אך בה בעת מרגיעה שלו. זן המקור השני של פינט באטר ברת׳ הוא מנדו ברת׳ 2, גנטיקה אמריקאית נדירה שפותחה על ידי גייג׳ גרין (Gage Green) ומשווקת בייחורים בלבד. 

אגוזים וחלב

תפרחות פינט באטר ברת׳ מאופיינות בצורה עגלגלה ומבנה קשיח ודחוס במיוחד. הצבעוניות ירוקה כהה עם נגיעות כחלחלות, סגולות ושחורות שמבליטים שיערות עלי בגוון כתום בוהק. הארומה מזכירה חמאת שקדים, מעין נוכחות אדמתית עם בסיס גבינתי עדין. הטעם מתרכז בתווים האדמתיים ומוסיף להם חריפות מעושנת שמזכירה טעם של ערמון קלוי. הטרפנים הדומיננטיים בפינט באטר ברת׳ הם לימונן, קריופילן ולינלול.

להירגע ולאכול

פינט באטר ברת׳ מפורסם בריכוז THC שנע בין 20% ל-28%. זהו ריכוז גבוה המתאים בעיקר לצרכנים ומטופלים מנוסים שמכירים את האפקט הפסיכואקטיבי שיחסי THC כאלה מספקים. ההשפעה מתאימה לכל שעות היום, אך מומלצת לשעות אחה״צ והערב הודות לאופי המרגיע והמרפה שלה. פינט באטר ברת׳ משרה ביעילות רוגע נפשי ופיזי עמוק אליו יתלווה גם תיאבון מוגבר. נוסף על כך, מטופלים מסוימים מספרים שהזן עוזר להם להירדם ולשמור על שינה יציבה. בהתאם, פינט באטר ברת׳ מומלץ למתמודדים עם חרדות, פוסט טראומה, כאבים כרוניים וסימפטומים של אובדן תיאבון.


מצאו מוצרי פינט באטר ברת’

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן