דו סי דוס

זן דו סי דוס קנאביס אינדיקה

THC 20-30%

אינדיקה

דו סי דוס (Do Si Dos) הוא זן קנאביס בעל אופי אינדיקה דומיננטי שנוצר מהכלאת או ג׳י קוש ברת׳ (OG Kush Breath) עם או ג׳י פייס אוף (OG Face Off). ייחודיותו של הזן זיכתה אותו בהכרה בינלאומית. הוא מאופיין בתפרחות בגווני ירוק וסגול בהירים, בארומה אדמתית – טרופית מורכבת ובטעמים דומים. דו סי דוס מפורסם בהשפעה אופורית מרוממת מצב רוח, אך בד בבד מרגיעה את טונוס השרירים ומסייעת לשינה טובה. 

השפעה: אופוריה, משכך כאבים, שינה

טעמים: חריף, מתוק, אדמתי, טרופי


גנטיקת דו סי דוס נוצרה על ידי ארכייב סיד בנק (Archive Seed Bank). פרויקט שימור וחברת גנטיקות שנולד בארה״ב בשנת 2006 על ידי חבר קהילה אינטרנטית מפורסמת שהתעניין בפיתוח גנטיקות קנאביס. לשם פיתוח הזן המגדלים השתמשו בשני פנוטיפים ספציפיים ונדירים של גנטיקות מובילות. הראשון הוא או ג׳י קוש ברת׳, פנוטיפ של גירל סקאוט קוקיז המפורסם (Girl Scout Cookies). הדומיננטיות של זן מקור על התוצאה הייתה כה גדולה שדו סי דוס אף קיבל את שמו בהשראתה; ומקורו בשם של עוגיות צופים מפורסמות. אותן העוגיות שעל שמן גם נקרא הזן גירל סקאוט קוקיז מלכתחילה. השני הוא או ג׳י פייס אוף, פנוטיפ של או ג׳י קוש (OG Kush) הקלאסי. 

אדמה טרופית

דו סי דוס מפורסם בתפרחות בצורת חרוט מוארך בצבע ירוק סגלגל בעלות ניחוח הדרי ואורני. ארומה המעצמת במהלך גריסת הפרחים, בניחוח ההדרי הנפתח עם תווים טרופיים נוספים ובריח אדמתי חריף. טעמיו מתוקים וחריפים, מזכירים אדמה חריפה ופירות טרופיים. הטרפנים הדומיננטיים האופייניים לגנטיקה הם לימונן, קריופילן, מירסן, לינלול ויומולין.

מרגיע ומנמנם

דו סי דוס הוא זן קנאביס עוצמתי המפיק ריכוזי THC שנעים סביב 20% ולעתים גם מגיעים ל-30%. הוא מומלץ בעיקר לשעות הלילה לצרכני קנאביס מנוסים, המעוניינים באפקט פסיכואקטיבי חזק. הזן מפורסם בהשפעה מרוממת מצב רוח אך מרגיעה ומנחיתה את רמת הפעלתנות הפיזית. דו סי דוס מרפה את השרירים, משכך כאבים ומשרה אווירה מנומנמת שמתחזקת ככל שהשעות עוברות. לכן הוא מתאים בעיקר למתמודדים עם כאבים כרוניים, הפרעות לחץ, דיכאון, פוסט טראומה ובעיות שינה. 


מצאו מוצרי דו סי דוס

T21.1%
C0.1%
אינדיקה

חסר במלאי

4.2857142857143 out of 5
149 
T23.2%
C0.1%
אינדיקה

חסר במלאי

אינדיקה
T23.7%
C0.1%
אינדיקה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן