פאוור פלאנט

זן פאוור פלאנט קנאביס סאטיבה

THC 13%-16%

סאטיבה

פאוור פלאנט (Power Plant) הוא זן קנאביס בעל אופי סאטיבה, שמקורו בסאטיבה אפריקאית שהגיעה לשוק הקנאביס ההולנדי בשנת 1997. למעשה, זהו זן מקומי נפוץ בדרום אפריקה שדוגמאות ממנו נלקח להשבחה בהולנד בתחילת שנות ה-90. הגנטיקה הביאה לבירת הקנאביס האירופאית השפעה אנרגטית ניכרת עם אפקט מרכז ומשכך כאבים וקטפה בתמורה שלושה פרסי גביע קנאביס בשנים 2006, 2008 ו-2009. למעשה הגנטיקה עדיין מככבת – היא זכתה בשלושה גביעים נוספים בקנדה בשנת 2016 בלבד. פאוור פלאנט מפורסם בארומה חזקה המשלבת תווי אורן בניחוח אדמתי חריף עם נגיעות מתוקות. הטעם המורגש בעישון ובאידוי הפאוור פלאנט דומה – אורני, מתוק וחריף.  

השפעה: אנרגטי, משכך כאב

טעמים: חריף, אדמתי, אורני, הדרי


בדומה לגנטיקות מקומיות נוספות המגיעות מאפריקה כמו דורבן פויזן למשל, גם פאוור פלאנט מתאפיין באופי סאטיבה אנרגטי וממריץ. למרות האופי הבולט – הגנטיקה לא הגיעה להכרה העולמית לה זוכה כיום לפני שבנק הזרעים ההולנדי – דאץ׳ פאשן (Dutch Passion) קיבלו אותה לידיהם. הצוות ההולנדי קיבל את הגנטיקה בתחילת שנות התשעים. ב-1997, לאחר מספר שנות השבחה בה הוצלבה אך ורק עם עצמה, פאוור פלאנט נחתה בשוק הקנאביס ההולנדי בסערה. הגנטיקה הציגה השפעה ייחודית עם אפקט מרומם ומרכז, חווית טעם וריח עוצמתיות ופוטנציאל רפואי מעולה.

כשפרדס פוגש יער אורנים

פאוור פלאנט מתואר כאורני ואדמתי, חריף ומתוק בו זמנית. פרופיל הטרפנים דומה ומורכב בעיקר ממירסן, קריופילן, פינן, לימונן ולינלול. הארומה של התפרחת עם זאת מאופיינת בניחוח הדרי חזק שמפנה את הדרך לתווים חריפים של פלפל המתחברים ביעילות לתווים הדומיננטיים גם בטעם התפרחת. הטעם של הפאוור פלאנט בעיקר חריף ומזכיר פלפל, אורן וקליפות עץ שונות, אך ניתן לחוש גם בנוכחות אדמתית מתוקה המעדנת את הטעמים העוצמתיים ובקמצוץ תווי הדר.

מרים בעדינות

פאוור פלאנט מייצר פרופיל קנבינואידי מתון יחסית שמתאים במיוחד למטופלים חדשים אך יספק גם את המשתמש המנוסה. הוא ידוע בריכוז THC הנע בין 13% – 16%, עם מספר צמחים שהגיעו גם לריכוזים מעט גבוהים יותר. הגנטיקה מספקה השפעה ממריצה ואנרגטית עם אפקט מרכז שמתאים במיוחד בתחילת היום. פאוור פלאנט הוא זן קנאביס מעולה למטופלים המתמודדים עם דיכאון, מיגרנות, עייפות כללית, כאבים כרוניים.


מצאו מוצרי פאוור פלאנט

T14%
C0.1%
סאטיבה
36%-

חסר במלאי

4.3333333333333 out of 5
140 
T17.3%
C0.1%
סאטיבה

חסר במלאי

4.6666666666667 out of 5
149 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן