ערן אלמוג

זן ערן אלמוג קנאביס אינדיקה

THC 20-25%

אינדיקה

ערן אלמוג (Eran Almog) הוא שם של זן קנאביס בעל אופי אינדיקה דומיננטי שנוצר מזני מקור לא ידועים על ידי חלוצת הקנאביס הישראלית תיקון עולם. ערן אלמוג הוא אחד מהזנים הוותיקים והפופולריים ביותר של החברה בישראל והוא בין הזנים הישראליים הבודדים שהשתתפו ואף זכו בתחרויות קנאביס קנדיות. הוא מתאפיין בהשפעה מנמנמת שמרפה את השרירים, מקלה על רעידות, משככת כאבים כרוניים וחזקים ומכינה את המטופלים לשינה ארוכה ויציבה. תפרחות ערן אלמוג מדיפות ארומה אדמתית עם תווים מתוקים של פירות יער ונגיעות אורן חריפות, וטעם דומה עם תווים אדמתיים, אורניים ומתקתקים.

השפעה: משכך כאב, מרפה שרירים, שינה

טעמים: אדמתי, אורני, פירות יער


בדומה לגנטיקת ארז המפורסמת, גם הזן ערן אלמוג קיבל את הכינוי הרשמי שלו לאחר שמו של אחד המטופלים הראשונים של תיקון עולם שנפטר מאז. למרות שהחברה לא בחרה לחשוף את זני המקור שמרכיבים את הגנטיקה עדיין, הם מספרים כי נוכחים בה אלמנטים של סאטיבה ואינדיקה גם יחד. ערן אלמוג הוא אחד הזנים הראשונים של תיקון עולם. הוא רכש אהדה ופופולריות אדירות בישראל עוד בימיו המוקדמים, מה שככל הנראה דחף את החברה לחזק את מעמדו גם בפעילותה בחו״ל. ב-2017 ערן אלמוג כבר זכה במקום הראשון בתחרות הקנאביס של ליפט (Lift) במקצה תפרחות עתירות THC, והתחיל לבנות את המוניטין שלו גם בתפוצות. הזן הישראלי הפך מוכר ברחבי העולם בזכות השפעה משככת כאב ומנמנמת ותפרחות עשירות בניחוח וטעמים דומיננטיים של אדמה, אורן ופירות יער.

אדמתי, אורני ומתקתק

ערן אלמוג מתאפיין בנוכחות אדמתית עם תווי אורן בולטים ונגיעות של פירות יער בארומה ובטעם גם כן. הפרחים מדיפים ארומה מורכבת עם ראש אדמתי ניכר. בעיבוד התפרחת משתחררים גם תווי הבסיס של הניחוח – ריחות אורן ופירות יער מתקתקים. הטעם המאפיין את חוויות העישון והאידוי גם כן אדמתי, אורני ומכיל תווים עדינים ומתוקים של פירות יער. הטרפנים המאפיינים את הזן הם פינן, מירסן ולימונן.

לילי ועתיר קנבינואידים

זן ערן אלמוג מפורסם באחוז THC גבוה שנע בין 20% – 25% עוד מימיו הראשונים. עם זאת, כדי לעמוד בתנאי השוק הנוכחיים בישראל החברה מוודאת שתפרחות ערן אלמוג המשווקות בישראל כאן לא יכילו מעל 24% THC. הזן מאופיין בהשפעה מרגיעה שמשככת ביעילות כאבים כרוניים חזקים, מפיגה מפתחים בשרירים, מקלה על רעידות ומסייעת בחיזוק השינה והארכתה. ערן אלמוג מומלץ במיוחד למתמודדים עם כאבים כרוניים, בעיות שינה, רעידות ובעיות שרירים.


מצאו מוצרי ערן אלמוג

T21%
C0.1%
אינדיקה

חסר במלאי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן