ספיישל קוש #1

זן ספיישל קוש קנאביס

THC 16-17%

אינדיקה

ספיישל קוש #1 (Special Kush #1) הוא זן בעל אופי אינדיקה דומיננטי שנוצר מהכלאת זן קוש (Kush) עם זן אפגני (Afghani) נוסף. למרות השורשים האסייתיים, הוא פותח בברצלונה. לספיישל קוש #1 מתחיל בהשפעה אופורית ממשיך בהשפעה מרגיעה ומעייפת שמרפה את השרירים ומשרה שינה חזקה. התפרחות שלו בעלי גוון ירוק – סגול המדיפות ארומה וטעמים חריפים עם תווים מתוקים המזכירים פירות יער.

השפעה: אופוריה, מרגיע, מרפה שרירים, שינה

טעמים: חריף, אדמתי, פירות יער


ספיישל קוש #1 נוצר על ידי רויאל קווין סידס (Royal Queen Seeds), ענקית קנאביס אירופאית שמבוססת באמסטרדם. הגנטיקה פותחה מהצלבת שני זני מקור אסייתיים בעלי אופי דומה. הראשון היה זן קוש מסתורי שלא נמסרו עליו יותר מדי פרטים, אך הוא ככל הנראה פנוטיפ של הזן הינדו קוש (Hindu Kush). הזן השני היה אינדיקה אפגנית, גם כן מאזור מזרח אסיה, וגם כן מאופיין עם הארומטיות, הטעמים והאפקט המנמנם ומשכך הכאב שמאפיין את מרבית הזנים מהאזור.

חריף אך מתקתק

לספיישל קוש #1 תפרחות בגווני ירוק כהה, חום זהוב וסגול. יש להן ניחוח אדמתי וחריף המזכיר את הארומה של המוכרת מזני סקאנק (Skunk). בעיבוד הפרחים עולים תווים מתוקים של פירות יער והדר מתקתק המעצימים את הארומה. הטעמים שלו גם כן אדמתיים וחריפים בעיקרם והנוכחות המתקתקה שמזכירה פירות יער מתכתבת איתם מעולה. הטרפנים הדומיננטיים הנפוצים בזן קנאביס זה הם מירסן, קריופילן ולימונן.

אופורי ומשכך

ספיישל קוש #1 מתאפיין בריכוז THC הנע בין 16% ל-18%. זהו לא ריכוז גבוה ולכן הוא מתאים גם לצרכני קנאביס מתחילים, אם כי השימוש המומלץ בו הוא בשעות הערב. הזן משרה אופוריה נעימה המתלווה לאפקט פיזי מרגיע שמרפה את טונוס השרירים, מאט את קצב המחשבה ובונה עייפות ניכרת. בהתאם, ספיישל קוש #1 מתאים בעיקר למתמודדים עם חרדות, דיכאון, כאבים כרוניים, כאבי שרירים והפרעות שינה שונות.


מצאו מוצרי ספיישל קוש #1

T12%
C0.3%
אינדיקה

חסר במלאי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן