ספאייר או ג’י

זן ספאייר או ג׳י קנאביס אינדיקה

THC 18%-24%

אינדיקה

ספאייר או ג׳י (Sapphire OG) הוא זן קנאביס אמריקאי בעל אופי אינדיקה דומיננטי שמוציא צדדים ייחודיים מגנטיקת או ג׳י קוש המפורסמת. או אם לדייק, מגרסה מאוד ספציפית של גנטיקת האו ג׳י המפורסמת. הזן נוצר בהכלאת פלורידה או ג’י (Florida OG) יחד עם שילוב של אותו הזן ואינדיקה אפגנית. כמו שהמגדלים בהאמבולדט (Humboldt) ציפו, התוצאה יצרה צאצא או ג׳י מיוחד מכל בחינה. מבנה האינדיקה התחדד, הארומה והטעמים התעשרו והתחזקו בנוסף לאפקט שהפך לאופורי ומרגיע.

השפעה: מצב רוח, מרגיע

טעמים: שוקולד, הדרי, אורני, דיזל


ספאייר או ג׳י הוא צאצא שונה ממשפחת הגנטיקות המפורסמת. הוא מגיע מקולקטיב המגדלים בהאמבולדט, מותג קנאביס איכותי שיושב בבירת החוף המערבי של ארה״ב – קליפורניה. הגנטיקה שלו לעומת זאת מגיעה בעיקר מהמחוז עתיר הביצות בחוף המזרחי של המדינה – פלורידה. בשנות ה-90 טופח במרכז המחוז צאצא או ג׳י ייחודי שהפיק ארומה וטעם עוצמתיים בנוסף לאפקט מרגיע שלא מצמיד את הנהנים ממנו לספה. צאצא זה מכונה פלורידה או ג׳י (Florida OG) כיום. במהלך השנים הזן נקרא גם סאוור פלורידה או ג׳י (Sour Florida OG), קריפי (Crippy) וטריינגל קוש (Triangle Kush). כדי להגיע לסאפייר או ג׳י, המגדלים בהאמבולדט הצליבו בין פלורידה או ג׳י לאינדיקה אפגנית, ואת התוצאה הכליאו שוב עם פלורידה או ג׳י. 

שוקולד בהרים

ספאייר או ג׳י, כמו זן המקור העיקר שלו, מדיף ארומה עוצמתית ומספק חוויית טעם עשירה ומורכבת המתבלטת מול פרופיל הקוש המפורסם שמטופלים מנוסים כבר מכירים טוב. הזן גם מפיק הרכב טרפנים עשיר ושונה מזה שמפיקים זני קוש בדרך כלל (מירסן, לימונן, קריופילן). פרופיל הטרפנים של הספאייר או ג׳י מאופיין בדומיננטיות של קריופילן יומולין, טרפינולן ולימונן. הארומה של הזן אדמתית ומתוקה – מזכירה שוקולד ואורנים אך מתעצמת לחריפות עם תחושות הדר נעימות. הטעמים דומים, אדמתיים, אורניים ומתוקים עם תווי הדר וחריפות קלה המזכירה ודיזל.

אינדיקת ערב

ספאייר או ג׳י מפיק בין 18%-24% THC. כלומר, זהו זן קנאביס עוצמתי המתאים גם למטופלים מנוסים. יש לו אופי אינדיקה דומיננטי מלבד פרט אחד – הוא לא ירדים בקלות. יש לו השפעה מרגיעה שמורידה הילוך אך מעלה אופוריה נעימה ומשפרת את מצב הרוח. בנוסף, הוא מרפה את השרירים ומשכך כאבים ביעילות. ספייר או ג׳י יתאים למטופלים המתמודדים עם בעיות מצב רוח, כמו גם לתרים אחר תפרחת יעילה לסיוע בהתמודדות עם כאבים חזקים.


מצאו מוצרי ספאייר או ג’י

13%-

חסר במלאי

4.0714285714286 out of 5
258 
T24.3%
C0.1%
היבריד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן