מובי דיק

זן מובי דיק קנאביס סאטיבה

THC 16%-20%

סאטיבה

מובי דיק (Moby Dick) הוא זן קנאביס סאטיבה דומיננטי שנוצר מהצלבת גנטיקת הייז (Haze) עם ווייט ווידו (White Widdow). הזן קיבל את שמו לאחר הלווייתן הספרותי המפורסם בזכות יכולתו להפיק כמות רבה של תפרחת בכל מחזור גידול. מובי דיק הוא זן פופולרי במיוחד עם אהדה רבה בקרב מטופלי קנאביס רפואי. יש לו אפקט מרגיע ומעודד שעוזר להתמודד עם לחצים, מועקות נפשיות, דיכאונות וחרדות. בנוסף, הוא משכך כאבים ועוזר בהקלת סימפטומים הנפוצים בחולים אונקולוגיים. מובי דיק גם ידוע בניחוח אורני-אדמתי מתוק חריף ובטעם דומה שהופך את חוויית העישון או האידוי לנעימה במיוחד.

השפעה: מצב רוח, משכך כאב, מעודד תיאבון

טעמים: הדרי, אדמתי, מתוק, חריף


מובי דיק נוצר על ידי דינאפם (Dinafem), מותג קנאביס אירופאי שקם בשנת 2006 בספרד ומאז פתח סניפים ברחבי אירופה. מובי דיק נוצר מהכלאת שני צמחי אם של גנטיקות ווייט ווידו והייז. זאת כדי להציע זן יום בעל רף יעילות רפואית גבוהה למתמודדים עם מועקות נפשיות וכאבים. זן שישלב את התחושה האופורית ומעורר היצירתיות של הייז עם האפקט הרפואי  של ווייט ווידו. כך גם היה, מובי דיק הפך לזן קלאסי ופופולרי מאוד בקרב קהילות המטופלים בקנאביס רפואי ברחבי העולם, והוא קוטף עוד פרסי גביע קנאביס מדי שנה ברחבי העולם.

מתוק-חריף, הדרי-אדמתי

מובי דיק מתאפיין בארומה הדרית-אדמתית מתוקה שמשתלבים בה תווי אורן ונגיעות של אורן חריף ועדין שמתחזקות לאחר עיבוד הפרחים. הטעם בחווית העישון או אידוי הפרחים מתחיל בנוכחות מתוקה וטרופית, אך ממשיך לתווים חזקים וחריפם יותר של אדמה ואורן. מבחינת פרופיל הטרפנים, מובי דיק מאופיין בריכוזים משמעותיים של מירסן, קריופילן, טרפינולן, פינן ולינלול.

רוגע לשעות היום

למובי דיק אחוזי THC שנעים בין 16% ל-20%, ריכוז המתאים לחדשים וותיקים כאחד. הזן מתאים לשעות היום, ומהווה בחירה מומלצת במיוחד למתמודדים עם דיכאונות, חרדות, לחצים עודפים ומועקות נפשיות. נוסף לזאת, תפרחות מובי דיק ישככו גם כאבים ויעודדו רעב. בנוסף ליתרונותיו הרפואיים, מובי דיק גם משרה מצב רוח אופורי נעים שמקדם יצירתיות. יחד עם כל זאת, מובי דיק הוא לא זן אנרגטי במיוחד, ויש המדווחים כי לאחר שההשפעה עוברת הוא משאיר עייפות ניכרת. 


מצאו מוצרי מובי דיק

T21.3%
C0.1%
סאטיבה

חסר במלאי

2.9090909090909 out of 5
199 
T15%
C0.1%
סאטיבה

חסר במלאי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן