הינדו קוש

זן הינדו קוש קנאביס אינדיקה

THC 15-20%

אינדיקה

הינדו קוש (Hindu Kush) הוא זן קנאביס בעל אופי אינדיקה דומיננטי שצומח באופן טבעי ברכס ההרים האפגני-פקיסטני הנושא את אותו השם. הזן גדל באופן חופשי בטבע ובשדות קנאביס חקלאיים מקומיים שהשתמשו בו בעיקר להפקת חשיש. הוא בוית בארה״ב בשנות ה-60 של המאה הקודמת. הינדו קוש מפורסם באפקט מרגיע במיוחד המפיג מתחים נפשיים, מרפה שרירים ומסייע למחשבה יצירתית. הוא ידוע בפרחים המדיפים ארומות עוצמתיות וחריפות המזכירות קטורת.

השפעה: מרגיע, טונוס שרירים, שינה, יצירתיות

טעמים: אורני, חריף, מתוק


הינדו קוש התפתח באופן טבעי על רכס הרי ההינדו-קוש שנמתח בין אפגניסטן לפקיסטן, לא רחוק מאיפה שהצמחים הראשונים שנקראו ׳קנאביס אינדיקה׳ גדלו. הגנטיקה שלו התפתחה לאורך העידנים על ההרים האסייתיים ויובאה לארה״ב על ידי קבוצות מטיילים אמריקאיים בשנות ה-60. לפני הפלישה הסובייטית והתהפוכות הדתיות שהמדינות חוו, האזור היה מתוייר מאוד ומטיילים נהגו אף לקחת עמם הביתה זרעים מצמחי הקנאביס המקומיים. האקלים בארה״ב היה שונה מאוד, ולכן נדרשו מספר הצלבות כדי להתאים את זן הינדו קוש לאזור הגידול החדש שלו. כיום יהיה קשה מאוד למצוא הינדו קוש אמיתי שלא הוצלב עם גנטיקות אחרות, אך האופי הדומיננטי שלו מתבטא גם בדור ההמשך. 

אורני וחריף

להינדו קוש טעמים חריפים המזכירים אורן מתובל. הארומה של התפרחת מתוקה בבסיסה אך מכילה גם ניחוחות אורניים ואדמתיים חריפים שמתחזקים לאחר גריסת הפרחים. ריחות האורן והאדמה הרטובה מגיעים לשיאם במהלך העישון. זר הטעמים דומה, אך פחות משאיר מקום לתווים המתוקים ובמקומם מעצים את נוכחות האורן החריף. הטרפנים הדומיננטיים בהינדו קוש הם קריופילן, מירסן לימונן ויומולין.

מרגיע הכל

הינדו קוש מפיק ריכוזי THC מתונים מרוב זני הקנאביס העכשווים – בין 15% ל-20%. אולם למרות הוותק והפרופיל הקנבינואידי הצנום, הוא עדיין זוכה בשבחים מצרכנים ותיקים וחדשים מסביב לעולם. הינדו קוש מומלץ לשעות הערב והלילה והשפעתו מרגיעה, מעייפת ואף מנמנמת במידה ניכרת. האפקט שלו מתחיל בתחושת רוגע עמוקה שעוזרת להפיג חרדות ולשחרר לחצים. לאחר מכן יהיה ניתן להרגיש את טונוס השרירים נרפה יחד עם תחושת עייפות שתתעצם לאט לאט. הינדו קוש מומלץ למתמודדים עם חרדות, כאבי שרירים ובעיות שינה.


מצאו מוצרי הינדו קוש

T16.4%
C0.1%
אינדיקה

חסר במלאי

4.6666666666667 out of 5
189 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן