דה לה הייז

דה לה הייז קנאביס

THC 18%-22%

סאטיבה

דה לה הייז (DeLaHaze) היא גנטיקת קנאביס ממשפחת ההייז שפותחה כתוצאה מהצלבת מנגו הייז (Mango Haze) עם למון סקאנק (Lemon Skunk). הצאצא מציע את טעמי המנגו הפירותיים של ההייז יחד עם תווי הלימון וזמני הפריחה הקצרים שהסקאנק מפורסם בהם. אך דה לה הייז לא רק טעים ויעיל – הוא גם מפורסם בהשפעה ממריצה ומרוממת מצב רוח. האופי הבולט, הנמרץ והייחודי הזה הפך אותו לזן סאטיבה דומיננטי נחשק בקרב חובבי גנטיקות הייז ויצרני קנאביס מסביב לעולם.

השפעה: מצב רוח, מעורר

טעמים: מנגו, לימוני


דה לה הייז הוא זן סאטיבה דומיננטי שנוצר על ידי פרדייס סידס (Paradise Seeds) ההולנדים.  הגנטיקה נוצרה מהכלאת מנגו הייז, סאטיבה עתירת מירסן המדיפה ארומה וטעם של מנגו עם למון סקאנק, צאצא של שני צמחי סקאנק ייחודיים אשר בלטו בארומה לימונית. אולם ארומת ההדרים החמצמצה היא לא הסיבה לשמה הגנטיקה שולבה עם צאצא הסקאנק. סקאנק ידוע בזמני פריחה קצרים ויבול עשיר יחסית לגנטיקות הייז. המטרה של פרדייס סידס הייתה ליצור פרח הייז המשפר את התפוקה אך שומר על ההשפעה המרוממת והטעם של ההייז. הם הצליחו.

מנגו ולימון

דה לה הייז מכיל ארומה בולטת של מנגו, לימון וקליפות הדר על רקע אדמתי עם מעט תווים מתובלים. טעמי המנגו דומיננטיים במיוחד, אך ניתן לחוש בקלות את לימוניות חמצמצה המשתלטת על המנגו לרגעים בודדים. הסיומת מתוקה ומתובלת. הטרפנים הבולטים בדה לה הייז הם טרפינולן, לימונן המפורסם בפרופיל לימון הדרי, מירסן המספק טעמי מנגו צמחיים וקריופילן, טרפן פלפלי ומתובל.

סאטיבה מקפיצה

דה לה הייז מספק בין 18%-22% THC, ריכוזים הנעים סביב הממוצע בקטגוריית הזנים העתירים בקנבינואיד הפסיכואקטיבי. ההשפעה של דה לה הייז לא נוחתת מיידית אלא מתגנבת לאט לאט. הגנטיקה מפורסמת באפקט שמרים את מצב הרוח ובונה אופוריה ממריצה המעוררת מוטיבציה, מפיגה חרדות ומצמיחה ביטחון עצמי וחברתי. שימו לב, הזן מפיק השפעה אנרגטית במיוחד שלא מומלצת לקראת שינה, ומטופלים מדווחים על אפקט ממושך ביחס לזנים אחרים (ארבע שעות ויותר).

הקרם דה לה הייז

דה לה הייז הינו פרויקט ייחודי של חברת פרדייס סידס. מטרת המיזם הייתה לבטא מחדש את משפחת הגנטיקות הקלאסית – זני ההייז, בתפרחת יעילה המתאימה למגדלי קנאביס הפועלים בימינו. הם הצליחו, ובגדול – דה לה הייז מביא לשולחן טעמים פירותיים דומיננטיים במיוחד, השפעה אנרגטית, מרוממת מצב רוח וממריצה. אך לא די בזאת, הזן גם מאופיין ביציבות גנטית ויעילות הפקתית גבוהה במיוחד שהפכה אותו לנכסף בעיניהם של מגדלים ויצרני קנאביס רפואי.


מצאו מוצרי דה לה הייז

T24%
C1%
סאטיבה

חסר במלאי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן