גרנדדי פרפל

זן גרנדדי פרפל קנאביס

THC 17-22%

אינדיקה

גרנדדי פרפל (Granddaddy Purple) או גרנדדי פרפס (Granddaddy Purps) הוא זן קנאביס בעל אופי אינדיקה דומיננטי. הוא נוצר מהכלאה של מנדוסינו פרפס (Mendocino Purpss) עם סקאנק #1 (Skunk #1) ואינדיקה אפגנית. זה אחד מזני האינדיקה המפורסמים בעולם, והרבה בזכות הצבע הסגול הייחודי שלו, שממנו קיבל את שמו (פרפל, Purple = סגול). 

השפעה: אופוריה, מרפה שרירים, שינה

טעמים: פירות יער, מתוק


גרנדדי פרפל נוצר בסן פרנסיסקו שבקליפורניה על ידי מגדל אמריקאי בשם קן אסטס (Ken Estes) והפך לאינדיקה האמריקאית הסגלגלה המפורסמת בעולם, ולא לחינם. הגנטיקה פותחה ב-2003 וזכתה בפרסי גביע קנאביס מקומיים בארבע השנים העוקבות שלאחר מכן. את גרנדדי פרפל הוא פיתח מהכלאת סקאנק #1 ואינדיקה אפגנית עוצמתית עם גנטיקה קליפורנית מפורסמת בשם מנדוסינו פרפס. לפי הסברה המקובלת על ידי רוב המגדלים הוותיקים באזור, גרנדדי פרפל הוא זן המקור ממנו הופרדו והושבחו הפנוטיפים שהפכו להיות הזנים: פרפל ארקל (Purple Urkle), גרייפ אייפ (Grape Ape) וגרנדדי גרייפ אייפ (Grandaddy Grape Ape). 

ענבים מתוקים

גרנדדי פרפל מפורסם בעיקר בזכות הנראות, חוויית הטעם והארומה הייחודית שלו. התפרחת גדולה ועגלגלה, בעלת מרקם קשיח וצבע סגול עמוק. שיערות העלי בגוון בהיר שנראה מרשים במיוחד על התפרחת הכהה. הארומה של הפרחים מתוקה ומזכירה פירות יער, בעיקר ענבים כהים. הטעם גם כן מתוק ומזכיר סוכריה או גלידה בטעם ענבים ופירות יער. הטרפנים הדומיננטיים הנפוצים בזן זה הם מירסן, פינן וקריופילן.

אופורי ומנמנם

גרנדדי פרפל מייצר אחוזי THC שנעים בין 17% ל-22%. זהו ריכוז עשיר יחסית שיתאים למחפשים זנים עתירי THC לשימוש בשעות הערב והלילה. השפעתו ניכרת במצב הרוח, במצב המנטלי ובתחושה הגופנית. הוא מרומם מצב רוח אופורי שמפחית לחצים, מרגיע חרדות ומאט את קצב המחשבה. בנוסף ניתן לחוש רפיון בטונוס השרירים ותחושת עייפות שמתפתחת ככל שההשפעה מתקרבת לקיצה. גרנדדי פרפל מתאים במיוחד למתמודדים עם דיכאון, חרדות, פוסט טראומה, כאבי שרירים, כאבים כרוניים ובעיות שינה.


מצאו מוצרי גרנדדי פרפל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן