גרין קראק

גרין קראק קנאביס סאטיבה

THC 16%-24%

סאטיבה

גרין קראק (Green Crack) הוא זן בעל אופי סאטיבה הנוצר בשנות ה-70 בארה״ב מהכלאת סקאנק #1 (Skunk #1) עם אינדיקה אפגנית עלומה. הזן שנקרא בעבר ״מנגו״ (Mango) וכוש (Cush) קיבל את שמו הנוכחי מהראפר המפורסם סנופ דוג שהתנסה עם איתו בתחילת שנות ה-2000. בין אם זה בזכות השם או אם לא – גנטיקת הסאטיבה הממריצה בנתה את שמה בסצינת הקנאביס האמריקאית חובבת האינדיקות. גרין קראק מפורסם בפרופיל ארומות וטעמים המאופיין כמתוק-חריף, בריכוז קנבינואידים עשיר ובהשפעה חזקה עם אפקט אנרגטי, ממריץ ומרומם מצב רוח.

השפעה: מצב רוח, מעורר

טעמים: מתוק, חריף


גרין קראק הוא זן סאטיבה דומיננטי המגיע מהאמבולדט סיד אורגניזיישן (Humboldt Seed Organization), איגוד מפתחי גנטיקות ממשולש הברקת בקליפורניה, ארה״ב. זהו אחד ממוסדות פיתוח גנטיקות הקנאביס המובילים בארה״ב ואחד המפורסמים והמשפיעים בעולם ב-40 השנים האחרונות. לפיתוח של גרין קראק החברה השתמשה בסקאנק #1 הקלאסי ובאינדיקה אפגנית שהם בודדו. למרות נוכחות עשירה של זני אינדיקה בגנוטיפ, הזן מבטא אופי סאטיבה דומיננטי אותו ירש מהסקאנק. בנוסף, הזן מאופיין בפרופיל טעמים חריף בולט וחזק הנפוץ גם בסקאנק וגם בזנים אפגניים. 

מנגו חריף

לגרין קראק פרופיל טרפנים המאופיין בדומיננטיות של מירסן, פינן, קריופילן, ויומולין. עם זאת, ניתן למצוא בתמהיל הטרפנים גם לינלול ולימונן. כמו שניתן לשער מריכוז המירסן הגבוה ומהכינוי משכבר הימים של הזן, גרין קראק מאופיין בארומת מנגו עוצמתית. עם זו היא אינה טהורה, ומשתלבים בה תווים חריפים של אורנים. הטעם של התפרחת גם כן מתוק-חריף, עם נוכחות ניכרת של מנגו עם תווי אורן חריפים.

בוקר טוב!

גרין קראק הוא זן קנאביס בעל אופי סאטיבה ופרופיל קנבינואידי המפיק ריכוזי THC הנעים בין 16% לבין 24%. זהו זן עתיר THC הידוע בהשפעה ממריצה, אנרגטית ועוצמתית במיוחד. ההשפעה מתחילה באפקט מעורר המתאזן לאט לאט והופך לשלווה מנטלית שמנקה דאגות, מרוממת השראה, מיקוד ויצירתיות. גרין קראק מומלץ לשעות היום ואינו מתאים לצריכה לקראת שינה. הזן מתאים במיוחד לסובלים מדיכאון, בחילות ועייפות כללית.


מצאו מוצרי גרין קראק

T21%
C0.1%
סאטיבה
25%-
סאטיבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן