ברוס באנר

זן קנאביס ברוס באנר

 THC 25% – 30%

ברוס באנר (Bruce Banner), באנר (Banner) או לחלופין או ג’י באנר (OG Banner) הם כולם כינויים לזן קנאביס בעל אופי סאטיבה דומיננטי שנוצר מהכלאת סטרוברי דיזל (Strawberry Diesel) עם או ג’י קוש (OG Kush). הזן נוצר על ידי חברת קנאביס מובילה עם נוכחות בארה״ב ובעולם כולו, אך הוא זכה לפופולריות גלובלית בכוחות עצמו. ברוס באנר התפרסם בזכות אחד מריכוזי ה-THC הגבוהים בכדור הארץ בעת בדיקתו, ובהתאם השפעתו עוצמתית במיוחד. תפרחות ברוס באנר בהירות עם ארומה וטעם מורכבים שמאחדים תווים אדמתיים, הדריים ונגיעות דיזל. 

השפעה: יצירתיות, אופוריה, משכך כאב

טעמים: הדרי, אדמתי, דיזל, מתוק


ברוס באנר נוצר על ידי דארק הורס ג׳נטיקס (Dark Horse Genetics), חברת קנאביס שפועלת ברחבי העולם, אך עיקר מלאכתה מתבצע בקליפורניה ובדנוור שבארה״ב. החברה הוקמה על ידי מגדל אמריקאי מפורסם בשם ג׳ייסון הולוק, והוא גם מפתח הזנים שעומד מאחורי הזן. את ברוס באנר הוא הפיק מהצלבה של אחד מזני הקנאביס המפורסמים בעולם: או ג׳י קוש, עם זן נוסף ופחות מוכר – סטרוברי דיזל. בעוד או ג׳י קוש ידוע כזן היברידי נסוג אינדיקה דומיננטי עם השפעה מרגיעה, סטרוברי דיזל משרה אנרגטיות יצירתית ונראה שהוא ניכר יותר בהשפעה של ברוס באנר. עם זאת, בארומה והטעמים שלו ניכר השילוב בין השניים. 

למעשה, ברוס באנר הוא הצאצא המצליח מבין חמישה אחים. ג׳ייסון פיתח בהתחלה חמישה פנוטיפים של ברוס באנר. הפנוטיפים מוספרו #1-#5, אך פנוטיפים #2 ו-#4 נחשבו לנחותים ולכן הפסיק לעבוד עליהם. כמה מחזורים לאחר מכן ברוס באנר #3 זכה בגביע הקנאביס בדנוור, וקיבל את התואר: ״זן הקנאביס העוצמתי ביותר שנבדק אי פעם בהיסטוריה של התחרות״.

הידיעה המרעישוה תרמה לצמיחה המהירה של הפופולריות של הזן, וב-2009 ברוס באנר הפך להיות שם נפוץ ומוכר לא רק בעולם הקומיקס, אלא גם בתעשיית הקנאביס. 

הדרים, אדמה ודיזל

ברוס באנר מפיק תפרחת קטנה ואוורירית למדי עם צבע ירוק בגוון ליים בהיר ומעט כתמים סגלגלים שמופיעים לעיתים על העלווה שעוטפת אותה. התפרחת מדיפה ארומה עשירה המורכבת מתווי דיזל בולטים על רקע ניחוח אדמתי מתקתק עם נגיעות הדר. הטעם דווקא הופך את המשוואה הזו, ומבליט את ההדר על חשבון נוכחות הדיזל והאדמה המתקתקה. הטרפנים הדומיננטיים בזן ברוס באנר הם מירסן, קריופילן ולימונן

עוצמתי, יצירתי ומרומם

כאמור, ברוס באנר מפיק ריכוז THC גבוה במיוחד: 25%-30%, אך יש צמחים שנמדדו גם עם 21%. השפעתו עוצמתית ומתאימה בעיקר לשעות היום והצהריים. השפעת הזן מעודדת יצירתיות מוגברת ומצב רוח מרומם ובה בעת גם משככת כאבים ומרפה את טונוס השרירים. ברוס באנר מומלץ למתמודדים עם דיכאון, חרדות, הפרעות קשב וריכוז, כאבים כרוניים ובעיות שרירים. יחד עם זאת, הזן מומלץ גם למתמודדים עם הפרעות קשב וריכוז.


מצאו מוצרי ברוס באנר

T21.6%
C0.1%
היבריד
31% הנחה
31%-

חסר במלאי

3.3333333333333 out of 5
199 
סאטיבה

חסר במלאי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן