בלו קוש

זן בלו קוש קנאביס סאטיבה

THC 15%-18%

סאטיבה

בלו קוש (Blue Kush) הוא זן בעל אופי סאטיבה דומיננטי שנוצר מהכלאת בלוברי (Blueberry) ואו ג׳י קוש (OG Kush). התפרחות שלו קטנות וקשיחות בגוון ירוק בהיר ולפעמים גם סגול. הארומה שלו מתוקה ומזכירה פירות יער, והטעם הדומיננטי מזכיר אוכמניות מתוקות עם סיומת אורנית חריפה במקצת. זהו זן המתאפיין בהשפעה אנרגטית שמרוממת מצב רוח אופורי אך בד בבד מרפה את השרירים ומקלה על כאב קל עד בינוני. בלו קוש יכול להתאים למתמודדים עם כאבי שרירים, דיכאון ותשישות. 

השפעה: אנרגטי, אופוריה, מרפה שרירים

טעמים: פירות יער, אורני, מתוק


בלו קוש נוצר על ידי דינאפם (Dinafem), ענקית הקנאביס הספרדית שהביאה לעולם גם את מובי דיק (Moby Dick). את בלו קוש הם פיתחו מהכלאת שתי גנטיקות קנאביס אמריקאיות מפורסמות. הראשונה היא בלוברי – זן אינדיקה מפורסמם בעל תפרחת המאופיינת בריח וטעם של פירות יער. השני הוא או ג׳י קוש – אינדיקה דומיננטית שהשתלט על שוק הקנאביס מאז העשור הראשון של שנות ה-2000. באופן מפתיע, שילוב האינדיקות לא שמר על האופי, אלא יצר גנטיקה בעלת אופי סאטיבה חדש ששימרה בעיקר את הטעמים של זני המקור. 

פירות יער ואורנים

בלו קוש מתאפיין בתפרחות קטנות בגוון ירוק בהיר-צהבהב שלעתים עוטה צבע סגול בקצה העלווה. התפרחות הקשיחות לא עגולות ואינן מאופייניות במבנה אחיד. יש להן ארומת פירות יער מתקתקה שלאחר עיבוד מקבלת נוכחות ברושית ניכרת. הטעם הנלווה מתוק ומזכיר גם כן פירות יער או אוכמניות ליתר דיוק. הסיומת אורנית וחריפה. הטרפנים הדומיננטיים הנפוצים לזן זה הם מירסן, פינן וקריופילן.  

אופורי ואנרגטי

בלו קוש מפיק בין 15% ל-18% THC. זהו לא ריכוז גבוה במיוחד, אך האפקט הפסיכואקטיבי יהיה חזק והזן מתאים לצרכנים המעוניינים בתפרחות בעלות ריכוז THC גבוה. הזן מתאים לשעות הבוקר והצהריים המוקדמות, מאחר והוא משרה אפקט אנרגטי המרומם מצב רוח אופורי ומעודד קצב מחשבה מהיר. בד בבד בלו קוש מרפה את טונוס השרירים ומקל על כאבים והתקפי עווית. הוא  מומלץ למתמודדים עם פרקי דיכאון, תשישות, כאבי שרירים, פציעות ספורט ואובדן תיאבון.


מצאו מוצרי בלו קוש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן