אולטרה סאוור

זן אולטרה סאוור קנאביס סאטיבה

THC 19%-21%

סאטיבה

אולטרה סאוור (Ultra Sour) היא זן קנאביס סאטיבה דומיננטי הדרי, חמוץ ובולט במיוחד שנולד באמסטרדם, במתקנים של חברת טי אייץ׳ סידס. הוא יוצר שידוך מדויק בין שני זני מקור ייחודיים המפיקים צאצא עם ארומה, טעם והשפעה יוצאי דופן. אולטרה סאוור גם השיג אהדה גדולה בקרב קהילות רבות של מטופלים בקנאביס רפואי, והוא מיוצר על ידי מגוון מגדלים רפואיים בכל סדר גודל וברחבי העולם. 

השפעה: מצב רוח, אנרגטי, יצירתיות

טעמים: הדרי, מתוק, חריף 


אולטרה סאוור הוא זן קנאביס הולנדי שנולד באמסטרדם הקרירה בבית החם של טי אייץ׳ סידס (TH Seeds), יצרנית זרעים ומפתחת זרעים הולנדית מפורסמת. הגנטיקה מביאה למפגש שני זנים מוכחים מאירופה וקנדה. הראשון הוא אמ קיי אולטרה (MK Ultra), בן הטיפוחים עטור פרסי הקנאביס קאפ (High Times Cannabis Cup) של טי אייץ׳ סידס. השני הוא איסט קוסט סאוור דיזל (East Coast Sour Diesel), צאצא סאוור דיזל ייחודי של דוקטור גרינת׳אמב (Dr. Greenthumb). אולטרה סאוור מאופיין בארומת ברוש עם תווי דיזל ובטעם חמוץ עם אופי הדרי. בנוסף, הזן גם מייצר השפעה ממריצה, אנרגטית ועוצמתית במיוחד.

פרי הדר, ברוש ותבלין

אולטרה סאוור מייצר פרופיל טרפני המורכב בעיקר ממירסן, לימונן, קריופילןופינן. הרביעייה יוצרת בתפרחת ארומה ברושית – לימונית עם תווים מתובלים המזכירים דיזל. הטעם של התפרחת הולם את הארומה שלה ואפשר אף לומר שהוא ממשיך אותה. פרופיל הטעם של אולטרה סאוור הדרי בעיקר, מזכיר לימון ותפוז. אך בין התווים ההדריים ניתן גם לזהות טעמי ברוש ותבלין מפולפל.

מרומם, מעורר ומשרה יצירתיות

ביחס לז’אנר שלה – גנטיקת סאטיבה דומיננטית עתירת THC, אולטרה סאוור לא מפורסמת באחוזים גבוהים מאוד של הקנבינואיד. בדיקות של יצרנים שונים מצביעים על ריכוזים הנעים סביב ה-20%. יחד עם זאת, ההשפעה של גנטיקת אולטרה סאוור הידועה בהיותה עוצמתית גם נמשכת יחסית הרבה זמן. אופי ההשפעה מרומם, אנרגטי וממריץ במיוחד. אולטרה סאוור מעוררת תחושת אופוריה עוצמתית, ממריצה ומשרה יצירתיות שופעת בעזרת הפגת מתחים, חרדות ודאגות. 

סאטיבה בולטת

אולטרה סאוור היא גנטיקת סאטיבה המגיעה מהבית המוקפד והמקצועי של טי אייץ׳ סידס, אבל הדרך שלה רק התחילה שם. הזן כבר צבר ניסיון מוכח עם יצרני קנאביס רפואיים רבים מסביב לעולם. אולטרה סאוור מאופיין בפרופיל ארומטי מהנה וטעם עשיר של פירות הדר וברוש מתובל. בנוסף, הגנטיקה גם מפורסמת בפרופיל קנבינואידי יציב וסטנדרטי המייצר אפקט יוצא דופן הממריץ את הנפש, משפר מצב רוח ומפיג מתחים, חרדות ודאגות שונות. 


מצאו מוצרי אולטרה סאוור

T24.4%
C0.1%
סאטיבה
10% הנחה
10%-

חסר במלאי

T23.3%
C0.1%
סאטיבה
8%-
4.4814814814815 out of 5
275 
סאטיבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן