בלאק צ׳רי או ג׳י

זן בלאק צ׳רי או ג׳י קנאביס

THC 12-18%

אינדיקה

בלאק צ׳רי או ג׳י (Black Cherry OG) הוא זן קנאביס בעל אופי אינדיקה דומיננטי. הוא נוצר מהכלאת צאצא גרנדדי פרפל (Granddaddy Purple) מסתורי עם או ג׳י קוש (OG Kush). למעשה, רק מפתחי הזן יודעים מהם זני המקור המדוייקים והם שומרים על כך בסוד. יש לו ריכוז THC נוח, ולמרות האופי המרגיע שלו, הוא לא מעייף במהרה. תפרחות בלאק צ׳רי בעלות ארומה מתוקה וטעם פירות יער עם תווי אדמה חריפים. 

השפעה: אופוריה, משכך כאב

טעמים: פירות יער, חריף


בלאק צ׳רי או ג׳י פותח על ידי חברת גרנדדי פרפ (Grand Daddy Purp) – חברת גנטיקות הקנאביס של קן אסטס (Ken Estes), המגדל שפיתח את גרנדדי פרפל המקורי. אחד מצאצאי הגנטיקה הזו הפך להיות אחד משני זני המקור של בלאק צ׳רי או ג׳י, אך המגדלים בחברה שומרים בסוד את הפנוטיפ המדויק בו השתמשו. זן המקור השני הוא פנוטיפ של או ג׳י קוש שאסטס טיפח במרוצת השנים. האופי ההיברידי של או ג׳י קוש ותווי הטעם האדמתיים החריפים  שלו ניכרים בצאצא המעניין הזה בשושלת הגנטיקות הסגולות שנוצרה מגרנדדי פרפל.

תה פירות

לבלאק צ׳רי או ג׳י תפרחת מוארכת במרקם קליל ואוורירי בגוון שנע בין ירוק כהה לסגול עמוק. הניחוח שלו מתקתק מצד אחד ומזכיר פירות יער, אך מצד שני מעקצץ את האף עם אדמתיות חריפה ועשירה. הטעם דומה – מצד אחד מתוק ומזכיר ענבים אך מצד שני מכיל אדמתיות חריפה, כמו תה פירות יער. הטרפנים הדומיננטיים הנפוצים בזן זה הם קריופילן, מירסן ולימונן.

מרגיע ומשכך

בלאק צ׳רי או ג׳י מפיק 12% ל-18% THC. זהו זן עתיר THC אך הריכוז החומר הפעיל לא גבוה במיוחד, וזה הופך אותו למתאים לצרכני קנאביס ארעיים ומטופלים חדשים. למרות אופי ההשפעה המרגיע והמרפה הוא מתאימה לשימוש בשעות אחר הצהריים, הערב והלילה. הזן ישרה מצב רוח נעים ומרגיע שישכך לחצים בשרירים וכאבים כרוניים. בצריכה מוגברת מצטברת לה לאט לאט עייפות ורצון לישון. בלאק צ׳רי או ג׳י מתאים בעיקר למתמודדים עם חרדות, פוסט טראומה, הפרעות שינה ודיכאון.


מצאו מוצרי בלאק צ׳רי או ג׳י

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן