טאהו או ג’י

זן קנאביס טאהו או ג'י אינדיקה

THC 18-21%

אינדיקה

טאהו או ג’י קוש (Tahoe OG Kush) או טאהו או ג’י הוא זן בעל אופי אינדיקה דומיננטי שנוצר מהכלאה של פנוטיפים שונים של זני או ג’י קוש (OG Kush). לא ברור מתי הזן נוצר, אך ידוע כי הוא מגיע מאזור צפון קליפורניה והוא מהווה גרסת אינדיקה עוצמתית במיוחד של זן המקור הקלאסי. השפעתו מסייעת ביעילות להתמודד עם כאבים, קשיי שינה ואובדן תיאבון. בד בבד, הזן מעודד יצירתיות ומצב רוח נעים. טאהו או ג’י מתאפיין בפרופיל טרפנים דומה לזן המקור שלו, ובהתאם גם בארומה וטעמים הדרים ואדמתיים. 

השפעה: מרגיע, יצירתיות, שינה

טעמים:  אדמתי, הדרי, חריף


טאהו או ג’י נוצר על ידי מגדל אמריקאי בשם גאנג’ה גורו (Ganja Guru) שחי במחוז לאסן (Lassen County) בצפון קליפורניה. הוא נוצר מהצלבה של צאצאי או ג’י קוש שונים במטרה לייצר פנוטיפ עם ריכוז THC גבוה ושכבת טריכומות עשירה. ישנה טענה שהגורו פיתח את הזן בשנות ה-80, אך זה לא מסתדר עם פיתוח זן המקור הקלאסי – או ג’י קוש, שהתרחש רק בשנת 1992. כדי לאמת את זהות הזן נערכו בדיקות גנטיות שהשוו בין או ג’י קוש המקורי של ג’וש די (JoshD) לטאהו או ג’י קוש. הבדיקות אכן מצאו קשרים גנטיים קרובים בין השניים, ולכן ניתן להניח בביטחון גבוה שטאהו או ג’י נוצר בשנות ה-90 או ה-2000 המוקדמות. מאז טאהו או ג’י זכה במספר תחרויות קנאביס במקצים שונים ונבחר לשמש כזן מקור בפיתוחי זנים מובילים מסביב לעולם.

אדמה חריפה והדר

טאהו או ג’י מפיק תפרחת בצורת תות בעלת דחיסות בינונית וצבעוניות ירוקה בהירה שיכולה להציג פסים או כתמים אדומים וסגלגלים מדי פעם. התפרחת מעלה ארומה מורכבת המשלבת תווי הדר לימוניים עם אדמתיות חריפה ונגיעות אורן. בטעם שלו בולטים שני תווים דומיננטיים; אחד אדמתי וחריף והשני הדרי, לימוני וחמצמץ. הטרפנים הדומיננטיים הנפוצים בזן הם מירסן, קריופילן ולימונן.

מרגיע ואופורי

טאהו או ג’י מפיק ריכוזי THC שנעים בד״כ בין 18% ל-21%. הוא מתאים לשימוש בשעות אחר הצהריים, הערב והלילה ומומלץ כבעל רף טיפולי גבוה על ידי קהילות מטופלים בקנאביס רפואי מסביב לעולם. טאהו או ג’י קוש מציע השפעה משככת המשרה שלווה עמוקה ורפיון בטונוס השרירים. רוגע זה יהפוך לעייפות שתתחזק ככל שההשפעה מתקדמת ותסייע להירדם, במידה ותחפצו בכך. טאהו או ג’י אף מעורר אופוריה המעודדת יצירתיות ומפעילה את הדמיון. הזן מומלץ למתמודדים עם דיכאון, חרדה, פוסט טראומה, כאבים כרוניים, אובדן תיאבון ובעיות שינה.   


מצאו מוצרי טאהו או ג’י

T22.5%
C0.1%
אינדיקה
55% הנחה
55%-

חסר במלאי

3.3333333333333 out of 5
149 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן