קוש פרסי

קוש פרסי קנאביס אינדיקה

THC 18%-22%

אינדיקה

קוש פרסי (Persian Kush) הוא זן אינדיקה דומיננטי ועוצמתי עם אפקט משכך כאבים, מגרה תיאבון ומנמנם. הזן אמנם מהווה נצר למשפחת גנטיקות פופולרית מאוד: קבוצת זני הקוש, אך הצאצא הזה פחות מוכר וזוכה באהדה בעיקר כאן, בשוק הקנאביס הרפואי בישראל. הזן מומלץ לסובלים ממגוון התוויות כמו כאבים כרוניים, בעיות שינה, סימפטומים מטיפולי סרטן ורבות נוספות. בנוסף לפוטנציאל הרפואי ולשושלת המרשימה, הוא מפורסם גם בפרופיל טרפנים מעניין המרכיב ארומה ומקבץ טעמים הדריים, חריפים ומתקתקים. 

השפעה: שינה, משכך כאב, מרגיע

טעמים: הדרי, חריף, מתוק


קוש פרסי הוא נצר למשפחת זני הקוש המפורסמת. משפחת זו התפתחה ממספר צאצאים שגדלו בצורה טבעית ברכס הרי ההינדו-קוש באפגניסטן, ובשנות ה-70 נלקחו לארה״ב ע״י זוג  חובבי קנאביס. צאצאים אלו היוו את הסימנים הראשונים של מה שעתיד להפוך להיות אחד הגזעים העבים ביותר באילן היוחסין של גנטיקות הקנאביס בימינו. קנאביס אפגני מפורסם באופי שיחי ונמוך, בגווני סגול כהים המקשטים את העלים שלו, בטעם חריף-מתוק ובהשפעה מאלחשת במיוחד. קוש הפרסי הוא צאצא של המשפחה הזו והוא נושא מזכרת של כל מאפייניה.  

טעם הדרים מתוק-חריף

קוש פרסי מפורסם בפרופיל טרפנים המכיל פינן, אוסימין, מירסן, קריופילן ויומולין. תרכובת טרפנים זו מפיקה ארומה הדרית חריפה ומתוקה המזכירה אשכולית. בשונה ממרבית זני הקוש המסורתיים הידועים בתווים אדמתיים ועציים, קוש פרסי מפיק דווקא ניחוח עם אופי צמחי ועדין יותר. הטעמים של הגנטיקה גם כן הדריים, חריפים ומתקתקים. מזכירים תפוז בשל או אשכולית אדומה.

קנאביס לשעות הערב

קוש פרסי מכיל פרופיל קנבינואידי המורכב מכ-20% THC וריכוז מינורי של CBD. זהו ריכוז די שגרתי לגנטיקת קנאביס עתירת THC, עם זאת השפעתו הפסיכואקטיבית עוצמתית במיוחד ומומלצת למטופלים מנוסים. זוהי גנטיקה בעלת השפעה המאופיינת יותר עם זני האינדיקה – היא מנמנת, מאלחשת, מעוררת תיאבון כמו גם מפיגה מתחים וחרדות בצורה יעילה. קוש פרסי מומלץ לצריכה בשעות הלילה והוא מומלץ למטופלים בקנאביס רפואי הסובלים ממגוון רחב מאוד של אבחנות כמו כאבים, סרטן וחרדות.

אינדיקה ים תיכונית

קוש פרסי הינה גנטיקת קנאביס פופולרית במיוחד בשוק הקנאביס הישראלי שגם מהווה נצר למשפחת זני הקוש המפורסמת. משפחת זני הקוש נולדה באפגניסטן, אך פותחה משנות ה-70 בארה״ב ואירופה ע״י מפתחי זנים רבים מרחבי העולם. אחד הצאצאים שנולדו לגנטיקות המקור האפגניות הללו הוא קוש הפרסי, שבדומה לבני משפחתו נושא בפרופיל טעמים ייחודי ובהשפעה עוצמתית. 


מצאו מוצרי קוש פרסי

T18.5%
C0.2%
אינדיקה
תוקף קצר

חסר במלאי

T24.3%
C0.1%
אינדיקה
8%-
3.6551724137931 out of 5
275 
T21.7%
C0.1%
אינדיקה

חסר במלאי

תפרחות THC

P.K אינדיקה | T20/C4

5 out of 5
300 
T18.6%
C0.1%
אינדיקה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן