פרפל קוש

זן קנאביס פרפל קוש

 THC 20% – 22%

פרפל קוש (Purple Kush) הוא זן בעל אופי אינדיקה דומיננטי שנוצר מהכלאת שני זני מקור מאפגניסטן: הינדו קוש (Hindu Kush) וזן אפגני נוסף בעל צבעוניות סגולה. למרות השורשים האסייתיים, הזן פותח בקליפורניה, באחד האזורים הראשונים בארצות הברית שהתירו לעסקי קנאביס רפואי לפעול בו. שם הוא הפך לאחד הזנים המפורסמים בעולם ואף נחשב לאחד מעשרת זני השנה של 2016 על ידי עיתונאיי קנאביס מובילים מארה״ב. פרפל קוש לא זכה סתם כך בפופולריות הזו; התפרחת הצבעונית שלו בעלת מראה מרשים, ארומה עשירה וטעם ייחודי ומתקתק. פרפל קוש משרה השפעה אופורית שמרגיעה שמאטה את קצב המחשבה ומעודדת עייפות כבדה שמסייעת להירדם בקלות. 

השפעה: מרגיע, שינה, אופוריה

טעמים: אדמתי, מתוק, פירות יער


לא ידוע מי בדיוק פיתח את הזן שנקרא פרפל קוש, אך בניתוח הנתונים קל לשים לב שהזן הופיע לראשונה באזור אוקלנד שבקליפורניה. אוקלנד הוא האזור הראשון בקליפורניה שהתיר מכירת קנאביס רפואי. למעשה, האזור כונה בעבר ״אוקסטרדם״ בזכות מדיניות הקנאביס הרפואי המתירנית שלו, והמפתחים של פרפל קוש פעלו שם. עם זאת, את זני המקור שלהם הם ייבאו מאפגניסטן, והם בחרו שניים מהם. הראשון היה הינדו קוש, זן קנאביס אפגני מקומי שצומח על רכס ההרים בעל אותו השם (רכס ההינדו קוש). הזן השני שנבחר למשימה היה זן אינדיקה אפגני בעל צבעוניות סגולה. חיבור השורשים האפגניים בתנאי הגידול שמציעות החממות הקליפורניות יצר אז את מה שנחשב לאחד מזני הקנאביס הפופולריים בעולם. 

אדמה ופירות יער

התפרחות של פרפל קוש קשיחות במיוחד ומגיעות בגודל בינוני. התפרחת לא מוגדרת עם צורה אחידה, והצבעוניות גם כן משתנה בין צמח לצמח; לעתים סגול עמוק המשתלט על כל חלקי העלווה והתפרחת, לעתים ירוק בהיר, ולעתים שילוב של השניים. התפרחת מדיפה ניחוח אדמתי מתקתק ומעושן שמזכיר קטורת, אך לאחד עיבוד ניתן לחוש בתווי פירות יער שמשתלטים על הארומה וממשיכים גם לטעם. הטרפנים הדומיננטיים בפרפל קוש הם מירסן, פינן וקריופילן.

שינה רגועה

פרפל קוש מפיק ריכוז THC הנע בין 19% ל-22% והוא משווק כ-100% אינדיקה, בהתאם למקורות האפגניים הטהורים שלו. מטופלים מתארים את השפעתו כעוצמתית וממושכת במיוחד – בדרך כלל בין שעתיים לשלוש. פרפל קוש משרה אופוריה המזמינה רוגע ונינוחות. הזן מרפה את טונוס השרירים ומעודד עייפות כבדה שתעזור להירדמות מהירה ושמירה על שינה יציבה. בהתאם, פרפל קוש מומלץ למתמודדים עם דיכאון, בעיות שינה, כאבי שריר וכאבים כרוניים.


מצאו מוצרי פרפל קוש

T18.6%
C0.1%
אינדיקה

חסר במלאי

4.5 out of 5
119 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן